کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

واحد فروش ست شلوار و گرمکن زنانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات فنی ست شلوار و گرمکن زنانهنماینده فروش ست شلوار و گرمکن زنانه

ست شلوار و گرمکن زنانه جزو لباس های پرفروش محسوب می شود که غالبا خانم ها برای انجام فعالیت های ورزشی  و حتی به عنوان لباس راحتی و گرم  زمستانی از آن استفاده می کنند و این لباس خصوصیات ویژه ای دارد. واحد فروش ست شلوار و گرمکن زنانه این نوع لباس را در بهترین کیفیت و تنوع مختلف با قیمت مناسبی در سایت های فروش آن، عرضه می کند که با استقبال زیادی همراه است.

واحد فروش ست شلوار و گرمکن زنانه

اطلاعات فنی ست شلوار و گرمکن زنانه

اطلاعات فنی ست شلوار و گرمکن زنانه

معمولا بانوان از ست شلوار و گرمکن زنانه برای فعالیت ها و ورزش های باشگاهی، پیاده روی، دویدن و وزرش در فضای عمومی و روباز  استفاده می کنند، به همین دلیل این نوع لباس ویژگی های خاصی دارد  که از جمله خصوصیات فنی آن می توان به مواد زیر اشاره کرد: 

  1. این نوع ست غالبا از جنس پنبه و نخ پنبه است و رطوبت و عرق بدن را به خوبی جذب می کند و باعث خنک شدن پوست می شود، همچنین از عرق سوز شدن زیر بغل و کشاله ران جلوگیری می کند.
  2. پارچه این لباس خاصیت کشسانی دارد و به همین دلیل خانم ها مجبور نیستند لباس گشاد انتخاب کنند تا راحت باشند.
  3. گرمکن این نوع ست دارای کلاه است و اگر افراد بخواهند از فعالیت بدنی دست بکشند و استراحت کنند می توانند برای خشک شدن عرق سر و گردن از کلاه آن استفاده کنند و همچنین برای محیط های روباز نیز استفاده از کلاه گرمکن برای پوشش اسلامی مناسب است.
  4. این نوع ست دارای چند جیب است که خانم ها می توانند هندسفری، گوشی همراه و کلید را کنار خود نگه دارند.
  5. این نوع لباس دوخت بسیار محکم و با کیفیت دارد و به راحتی پاره نمی شود.

نماینده فروش ست شلوار و گرمکن زنانه

نماینده فروش ست شلوار و گرمکن زنانه

ست گرمکن و شلوار بانوان در تولیدی های به نام و معتبر با بهترین کیفیت و دقت تولید می شود و در رنگ بندی های شاد و جذاب و طرح های مختلف وجود دارد. قیمت این ست زنانه به عوامل مختلفی از جمله: سایز لباس، نوع جنس، طرح و رنگ و برند تولیدی آن بستگی دارد.

نماینده فروش این ست پر کاربرد و جذاب، آن را با قیمت بسیار مناسبی به صورت مستقیم به دست مشتری در سراسر کشور می رساند و با فروش مستقیم محصول خود دست واسطه ها را کوتاه کرده و انواع لباس ست گرمکن را با قیمت پایین تری به فروش می رساند. این نمایندگی ها دارای سایت های فروش اینترنتی هستند و شما می توانید به راحتی در این سایت ها ست دلخواه خود را انتخاب کرده و سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید، همچنین می توانید در جشنواره های فروش ویژه ی این نمایندگی ها از تخفیف های ویژه بهره مند شوید و حتی یک ست زیبای دیگر برنده شوید. به این  شکل می توانید خرید غیر حضوری لذت بخشی را تجربه کنید.

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *