کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

بازار خرید و فروش عمده لگ ورزشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرق اصلی لگ و ساپرتخرید عمده لگ ورزشی ارزان قیمتفروش عمده لگ ورزشی
فروش عمده لگ ورزشی

تولید و فروش عمده لگ ورزشی زنانه با انواع طرح و رنگهای بینظیر امروزه در بازار خرید و فروش عمده لگ ورزشی  از رونق بسیار بالایی برخودار است .

همانطور که میدانید لگ های ورزشی به دلیل کشی بودن راحتی و تنوع آن در دوخت و پارچه ( ضخیم و نازک) میشود آن را در تمام فصول سال استفاده کرد.

 

همانطور که در بالا اشاره شد به دلیل نرم و راحت بودن لگ ها ، این نوع یکی مناسب ترین نوع شلوار برای ورزش کردن مخصوصا برای زنان می باشد.

 

فروش عمده لگ ورزشی

 

فرق اصلی لگ و ساپرت

حال از آنجای که خیلی ها فرق بین لگ و ساپرت را نمیدانند در این جا فرق اصلی این دو نوع شلوار که اکثرا زنان میپوشند بیان میکنم.

فرق اصلی بین لگ و ساپرت ضخامت این دو میباشد که همانطور که مستحضرید ساپرت بسیار نازک می باشد به طوری که زنانی که از ساپرت استفاده کردند بیان  میکنند که انگار که شلواری بر تن ندارند.

حال برعکس ساپرت ، لگ ها از ضخامت بیشتری برخوردارند .

البته  در دسته بندی لگ های ورزشی دو نوع لگ وجود دارد

 

  1. *    لگ های ورزشی زنانه با پارچه نازک و اصطلاحا تایستانی

 

  1. *   لگ های ورزشی زنانه با پارچه ضخیم تر و اصطلاحا زمستانی

 

یکی دیگر از مزیت های لگ ها ورزشی نسبت به ساپرت ، قابلیت دوخت و اجرای طرح و نقش های مختلف بر روی لگ می باشد.

 

فروش عمده لگ ورزشی

 

خرید عمده لگ ورزشی ارزان قیمت

 

یکی دیگر از مزیت و یا حالات لگ ورزشی خاصیت کشسانی آن می باشد که آن هم بسته به میزان الیاف لاکرای(الیاف کشی) استفاده شده در آن برمیگردد.

 

همچنین برای خرید عمده لگ ورزشی توجه کنید که از تولیدی لگ ورزشی زنانه بپرسید از چه نوع پارچه ای با چه الیافی برای تولید عمده لگ ورزشی استفاده شده است؟

قابل ذکر است هر چه میزان لگ ورزشی براق تر باشد میزان اسفاده پلی استر در آن بشر میباشد و هر چه کدر باشد معمولا میزان استفاده از نخ پنبه بیشتر است.

 

از نکات مهمی که برای خرید و فروش عمده لگ ورزشی لازم است که بدانید این است که در پارچه این لگ ورزشی برای مثال اگر فلامنت و یا ملانژ باشد با چه نسبتی الیاف مصنوعی و طبیعی دارد ؟

در واقع همانطور که میدانید هر چه میزان درصد الیاف طبیعی بیشتر شود لگ ورزشی لطیف تر ، نرم تر و راحت تر می باشند که در نتیجه برای خرید عمده این لگ های ورزشی(درصد الیاف طبیعی بالا) هزینه ی بیشتری باید پرداخت کنید.

 

پس در پایان به این نتیجه میرسیم که در اصل لگ ورزشی گران قیمت و ارزان قیمت نداریم به این شکل که هر چی الیاف مصنوعی در شلوار بیشتر به کار رود آن لگ یا شلوار و در کل آن لباس ورزشی ارزان قیمت تر میباشد و برعکس هرچی الیاف طبیعی( ویسکوز ، کتان، پنبه) بیشتر شود قیمت نیز بالاتر میرود.

 

فروش عمده لگ ورزشی

 

فروش عمده لگ ورزشی

 

آرنیک اسپرت مرکز فروش عمده لگ ورزشی زنانه ارزان قیمت در تهران و کرج و ارسال آن به کل کشور عموما به پخش انواع این محصولات در کیفیت های مختلف وعرضه ی آن به فروشگاه های پوشاک ورزشی میپردازد.

این مجموعه با داشتن انواع قیمت ها و تنوع کیفیت دست مشتریان را در انتخاب انواع پوشاک ورزشی و محصول مورد نظر خود باز گذاشته است.

 

برای خریدمحصول و یا گرفتن مشاوره به صفحه مشاوره و فروش وارد شوید.

 

فروش عمده لگ ورزشی

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *