کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

تولیدی انواع هالتر و دمبل خانگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تمرین های بدنسازی و هوازی با دمبل و هالترتولیدی انواع هالتر و دمبل خانگی
تولیدی انواع هالتر و دمبل خانگی

هالتر و دمبل پرکاربردترین وسایل برای ساخت اندامی زیبا و ورزیده می باشند تولیدی آرنیک اسپرت تولید کننده انواع هالتر و دمبل با بهترین کیفیت و کم ترین قیمت. این شرکت بازرگانی امکان ارسال محصولات خود به سراسر کشور را دارد. ورزش و تمرین های بدنسازی در کشور ما رونق بسیاری گرفته و روز به روز افراد بیشتری به سمت ورزش می روند. مدل های متنوعی از این لوازم ورزشی وجود دارند که برای هر تمرین و برای رسیدن به هدف خاصی طراحی، تولید و استفاده می شوند.

تولیدی انواع هالتر و دمبل خانگی

تمرین های بدنسازی و هوازی با دمبل و هالتر

بهترین راه برای افزایش اعتماد به نفس و داشتن بدنی زیبا و هکلی تنومند و ورزیده انجام تمرین های بدنسازی و هوازی بسیار می باشد.

برای انجام انواع تمرین ها نیاز به وزنه دارید که به عضلات بدن فشار آورده که در کنار تغذیه خوب و ریکاوری مناسب شاهد رشد آن ها باشید.

تمرین های گوناگون بدنسازی نیازمند دمبل و میله هالتر مخصوص خود می باشد که به صورت تخصصی و هدف دار مستقیم بر روی عضله تمرکز کند.

از انواع دمبل و هالتر می توان به لیست زیر اشاره کرد:

  1. دمبل گرد ثابت
  2. دمبل متغیر قابل تنظیم
  3. هالتر آستین دار
  4. دمبل هگز شش ضلعی
  5. هالتر خم ترانس
  6. هالتر چکشی
  7. دمبل کتل بل
  8. دمبل ایروبیک
  9. هالتر آستین دار خم

تمرین های بدنسازی و هوازی با دمبل و هالتر

هر کدام از انواع دمبل و هالتر اشاره شده در بالا برای استفاده بخصوصی ساخته می شوند. برای مثال دمبل کتل بل برای ورزش های هوازی و همراه با جنب و جوش استفاده می شود که همراه با افزایش قدرت بدن انعطاف و سیستم تنفسی را تقویت می کند.

تولیدی انواع هالتر و دمبل خانگی

استفاده از دمبل ها و هالترها برای ورزشکاران اجتناب ناپذیر بوده و از مبتدی تا حرفه ای همه از این وزنه ها برای تقویت خود استفاده می کنند. هالتر از یک میله آهنی و صفحه های چدنی و آهنی تشکیل شده است. دمبل ها بسته به نوع از جنس و روکش متفاوتی برخوردار هستند. برای مثال دمبل شش ضلعی/هگز از وزنه های چدنی ساخته شده و با روکش پلاستیک فشره از آن و اشیا دیگر محافظت می شود که با یک میله فلزی دو وزنه را به هم وصل می شود.

خرید مستقیم از تولیدی باعث می شود مشتری بدون دست واسطه و با قیمتی بهتر محصولات خود را سفارش دهد. با خرید عمده از قیمت محصول بسیار کاسته شده و به سود مشتری می باشد.

تولیدی انواع هالتر و دمبل خانگی آرنیک اسپرت

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

2

2 پاسخ به “تولیدی انواع هالتر و دمبل خانگی”

  1. با عرض سلام و خسته نباشيد :درست مطابق تصوير بدون روكش اسپرت هالتر_دمبل و ميله هالتر مهره اي بالا، صفحه هالتر ده كيلويي وميله هالتر مهره اي ١٨٠ سانتي داريد؟لطفا آدرس دقيقتان را با قيمت اين مدل صفحه هالتر و ميله ١٨٠ سانتي مهره اي ذكر كنيد.باتشكر

    • سلام وقت بخیر
      زحمت بکشید به واتس آپ یا تلگرام آرنیگ اسپرت پیام بدید به شماره ۰۹۱۲۷۶۵۶۱۵۴ تا لیست قیمت براتون ارسال بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *