کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

خرید عمده از کارخانه تولید دمبل

آنچه در این مقاله می خوانید...

دمبل مناسب شما کدام است؟خرید عمده از کارخانه تولید دمبل
خرید عمده از کارخانه تولید دمبل

با خرید عمده از کارخانه تولید دمبل آرنیک اسپرت از کیفیت درجه یک و پایین ترین قیمت برخوردار شوید. امروزه دمبل ها هم برای تمرین های بدنسازی، هم برای ورزش های بانوان اعم از پیلاتس و ایروبیک استفاده می شوند. برای چربی سوزی هرچه بیشتر و ساختر عضلات خوش فرم تر و قوی تر نیاز به انواع و اقسام دمبل ها و وزنه ها نیاز دارید که در ادامه به آن می پردازیم.

خرید عمده از کارخانه تولید دمبل

دمبل مناسب شما کدام است؟

تمرین های بدنسازی تنوع بسیار زیادی دارند زیرا تنها با انجام تمرین های مختلف است که می توان به تمام عضلات بدن فشار لازم را آورد تا رشد عضلات و قدرتمند شدن آن ها را شاهد بود. به همین دلیل هم دمبل ها با شکل ها، رنگ ها و سایزها و اندازه های مختلفی تولید می شوند تا بدنسازان نگرانی از بابت نیاز وزنه و دمبل نداشته باشند. هر دمبل برای تمرین بخصوصی استفاده دارد و بر روی عضلات مختلف بدن تمرکز می کند.

دمبل های بدنسازی به انواع زیر می باشند:

  1. دمبل شش گوش (هگز)
  2. دمبل گرد ثابت
  3. دمبل کروم فلزی
  4. دمبل متغیر (قابل تنظیم)
  5. دمبل/وزنه کتل بل

دمبل مناسب شما کدام است؟

از طرفی هم دمبل هایی مخصوص بانوان تولید می شوند که سبک تر بوده و از سایز کوچک تر برخوردار بوده همچنین رنگ های متفاوت و جنس و ساخت متفاوتی برخوردار می باشد. بانوان اغلب از انواع دمبل ها برای تمرین های هوازی و افزایش ضربان قلب و تقویت سیستم تنفسی همچنین چربی سوزی استفاده می کنند. تمرین های بانوان نسبت به آقایان ورزشکار سبک تر بوده و دمبل های سبک تر و کوچک تری استفاده می کنند زیرا هدف آن ها از انجام تمرین ها متفاوت از مردان می باشد.

دمبل های بانوان به نوع های زیر تولید و توزیع می شوند:

  1. دمبل های ایروبیک
  2. دمبل های فیزیوتراپی
  3. دمبل های پیلاتس

دمبل فیزیوتراپی

ورزشکاران باید با توجه به نیاز خود اقدام به انتخاب و خرید دمبل کنند.

خرید عمده از کارخانه تولید دمبل

مشتریان کار کشته می دانند که خرید عمده دمبل با قیمت کارخانه تولیدی برای آن ها بسیار پر سود تمام خواهد شد. دمبل از آن نوع کالاهایی است که با خرید عمده می توان قیمت آن را بسیار کاهش داد و در نتیجه سود زیادی به خریدار رساند.

کارخانه تولید و توزیع شرکت آرنیک اسپرت با استفاده از بروزترین دستگاه ها و کارکنان با تجربه درجه یک ترین و خوش قیمت ترین دمبل ها را راهی بازار می کنند تا ورزشکاران گرامی با حداقل قیمت بهترین کیفیت را دریافت کنند و با محصولات استاندارد تمرین های خود را انجام دهند.

خرید عمده از کارخانه تولید دمبل

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *