کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

سفارش عمده دمبل بدنسازی خانگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ویژگی های دمبل استانداردفروش فوق العاده دمبل بدنسازی خانگی

در معامله های فروش عمده دمبل بدنسازی خانگی ، علاوه بر تبادل جنس مرغوب و دست اول و با کیفیت دو طرف معامله سود می برند. تولید کنندگان محصولات ورزشی از تعداد فروش بیشتر و واسطه کمتر در بازار به قیمت واقعی محصول خود را به فروش می رسانند. خریدار نیز با استفاده از تخفیف ویژه معامله های کلان و دست یابی به جنس مرغوب و با کیفیت به سود می رسد. قیمت خرید و فروش دمبل خانگی در معاملات عمده واقعی است و هزینه اضافی از کسی دریافت نمی شود.

سفارش عمده دمبل بدنسازی خانگی

بررسی ویژگی های دمبل استاندارد

بررسی ویژگی های دمبل استاندارد با توجه به نوع آنها، ما دمبل ها را به دو دسته – دمبل قابل تنظیم و دمبل ثابت (با وزن ثابت) تقسیم می کنیم. دمبل هایی با وزن قابل تنظیم عمدتا برای ورزشگاه های خانگی مناسب هستند. دمبل هایی با وزن ثابت برای سالن های ورزشی عمومی، باشگاه ها و مراکز تناسب اندام (جایی که گروهی از افراد ورزش می کنند) ایده آل هستند.

یک مجموعه دمبل قابل تنظیم از صفحاتی با وزن های مختلف ، میله ها و گیره های ایمنی تشکیل شده است. قطر میله و سوراخ های صفحه وزن باید همیشه یکسان باشند.

دمبل های ثابت – با وزن ثابت در محدوده ۲ تا ۶۰ کیلوگرم قرار دارند. مزیت آنها در گرفتن ارگونومیک شکل و شیار ضد لغزش است. در این دسته دمبل های Vin-Bell و Ketlebel یا دمبل های فومی برای استفاده در آب وجود دارد.

دمبل های استاندارد از مواد مختلفی ساخته می شوند که در کیفیت آن ها تاثیر گذار است. دمبل های فلزی (استیل) معمولاً با کروم ، پلاستیک یا وینیل پوشانده می شوند در حالی که اغلب از فولاد یا سیمان پر می شوند. دمبل های کروم دار حتی برای مصارف خانگی از پلاستیک بهتر است. دمبل های روکش دار صدای احتمالی را خفه کرده و اثرات آن را جذب می کنند. هنگام انتخاب دمبل ، طراحی نیز نقش دارد

وزن دمبل شاخصه مهم دیگری است که باید به آن توجه نمود. به طور کلی ، دمبل های سبک تر برای زنانی که سعی در تنظیم صدا دارند مناسب ترین حالت هستند ، در حالی که دمبل های سنگین تر به مردان کمک می کند تا عضله جمع کرده و قدرت آنها را بهبود بخشند.

فروش فوق العاده دمبل بدنسازی خانگی

فروش فوق العاده دمبل بدنسازی خانگی برای سفارش دمبل بدنسازی با قیمت ارزان باید به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراغ تولید کننده بروید؛ و خرید خود را انجام دهید. گاهی برخی فروشگاه ها و مراکز خرید برای فروش بیشتر و جذب مشتری قیمت ها را تا حد امکان پایین می آورند. 

قیمت دمبل به کیفیت و نوع و وزن آن بستگی دارد‌؛ هر چه کیفیت بالاتر باشد ارزش بیشتری دارد. تورم و شرایط حاکم بر بازار تاثیر فوق العاده ای بر قیمت ها گذاشته است.

می توانید خرید خود را به صورت عمده و ارزان از وبسایت ما انجام دهید و بدبن ترتیب خریدی اقتصادی داشته باشید.

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *