کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

فروش انواع ست گرمکن شلوار پرسپلیس

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با تولید انواع پوشاک ورزشی پرسپلیسخرید ست شلوار گرمکن پرسپلس از تولیدی
ست گرمکن شلوار پرسپلیس

فروش انواع ست های ورزشی پرسپلیس و پیراهن جدید پرسپلیس ۲۰۲۰ سال ۹۸-۹۹ که این ست ها شامل ست گرمکن شلوار پرسپلیس و انواع ست پیراهن و شورت پرسپلیس میباشد.

 

به هواداران عزیز تیم پرسپلیس اعلام میداریم شما میتوانید از این مجموعه چنانچه خواهان خرید لباس ورزشی پرسپلیس به صورت عمده باشید،به قیمتی بسیار ارزان و کاملا رقابتی خرید خود را انجام دهید.

 

ست گرمکن شلوار پرسپلیس

 

آشنایی با تولید انواع پوشاک ورزشی پرسپلیس

 

لازم به ذکر است که تیم پرسپلیس طرفداران زیادی دارد و این تیم در کل ایران جزء پرطرفدارترین تیم به شمار می آید و بعد از آن تیم استقلال در رده ی دوم قرار میگیرد.

از آنجایی که این تیم محبوب تهرانی علاقه مندان بسیار پرشوری داد این مجموعه تولیدی و صنعتی برآن شده تا انواع لباس های تیمی پرسپلیس و استقلال را اعم از ست پیراهن و شورت تیمی و ست گرمکن شلوار پرسپلیس بصورت مردانه،زنانه و بچه گانه تولید و پخش نماید.

 

همچنین این مجموعه انواع جوارب ورزشی ساق بلند پرسپلیس و انواع لوازم فوتبالی پرسپلیس را به صورت عمده در بازار به فروش میرساند.

 

این ست های ورزشی مانند پیراهن و شورت های تیمی  در تولیدی لباس تیمی با استفاده از بهترین پارچه (سوپر فلامنت سوزی) تولید شده و بصورت انبوه روانه بازار شده است.

 

همچنین ست گرمکن شلوار پرسپلیس و استقلال،سپاهان،تراکتور،فولاد و… به بکارگیری انواع پارچه و متریال بسته به سلیقه مشتری شروع به تولید این محصولات نموده است.

 

ست گرمکن شلوار پرسپلیس

 

خرید ست شلوار گرمکن پرسپلس از تولیدی

 

نکته حائز اهمیت برای خرید عمده ست های ورزشی این است که بدانیم مراحل تولید در یک تولیدی لباس ورزشی به چه صورت انجام میشود .

و همچنین توجه داشته باشید که در مبحث پوشاک هر چه ساعت کار بیشتری روی لباس وقت گذاشته شود آن لباس شامل ارزش افزوده بیشتری میشود.

که در ادامه به طور مختصر در این باره گفته خواهد شد و هچنین متوجه خواهید شد به چه صورت میتوان کالائی را با قیمت پایین تر خریداری نمود

 

تولید این محصولات شامل مراحل زیر میباشد.

 

  • تهیه پارچه مناسب( این قسمت تعیین کننده کیفیت لباس ورزشی میباشد)
  • طراحی لباس ورزشی مورد نظر
  • رفتن به قسمت دوخت
  • مرحله بعد دوخت مرحله خرجکاری است(دوخت دکمه،زیپ،مارک و…)
  • مرحله اتو و  بسته بندی محصولات
  • و در آخر ارسال آن به تمام نقاط کشور

 

حال شما برای خرید ست گرمکن شلوار پرسپلیس و انواع پوشاک ورزشی دیگر باید بدانید هر کدام از این مراحل با کیفیت و دقت بیشتری انجام شود،کار نهایی بهتر و در نتیجه قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

ولی نکته مهم اینجاست که مجموعه ما با حجم تولید بالایی که دارد هزینه ها را سرشکن کرده و درنهایت میتواند محصول نهایی را با قیمتی پائین تر و به صرفه تر به فروش برساند.

 

ست گرمکن شلوار ورزشی

 

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *