کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

فروش عمده جوراب ورزشی مستقیم از تولیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید انواع جوراب ورزشیتولید جوراب فوتبالیتولید جوراب بسکتبالپخش عمده لباس ورزشی تیمی
جوراب ورزشی عمده

پخش عمده انواع جوراب ورزشی فوتبالی ، بسکتبالی و رانینگ از تولیدی با قیمتی رقابتی با کیفیت عالی الیاف و طراحی بروز و با استاندارد جهانی تولید و عرضه می شود. تا بتواند پاهای شما از آسیب دیدگی و خراش و بو گرفتن و عرق کردن پا هنگام ورزش محافظت کند .

این جوراب ها بسته به نوع رشته ی ورزشی و فعالیت بدنی ورزشکار طراحی و تولید می شود برای مثال جوراب های که برای فوتبال و فوتسال و بسکتبال تولید میشود ویژگی های متفاوتی با هم دارند که در مقاله زیر به آن خواهیم پرداخت.

 

جوراب ورزشی عمده

 

تولید انواع جوراب ورزشی

در نظر داشته باشید که امروزه جوراب های ورزشی از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و هر رشته ی ورزشی جوراب مخصوص به خود را دارد.

برای مثال جوراب ورزشی والیبال باید تا بالای زانو ی ورزشکار  ادامه پیدا کند که در محل زانو بافت پارچه ضخیم تر نیز میشود زیرا یک والیبالیست باید در زمین برای دریافت توپ شریچه بزند که این جوراب ها فشار زیادی که بر روی زانو ها اعمال میشود کاهش میدهند.

تولید جوراب فوتبالی

برای خرید عمده جوراب فوتبالی توجه داشته اشید که جوراب در فوتبال نقش حیاتی دارد که به چند نکته اشاره میکنیم.

۱)      ساق پا را در برخورد و ضربات وارده  حفظ میکند

۲)      از مچ پا محافظت میکند و آن را فیکس کرده که باعث جلوگیری از پیچ خوردگی مچ پا میشود

۳ )     از گرما زدگی و عرق پا جلوگیری میکند

۴)      جنس پارچه باید به نصبت ضخیم باشد

۵)      جلوگیری از آسیب به ناخن پا

 

لازم به ذکر است که بعضی از تولیدی جوراب فوتبالی ، جوراب ها را فقط از جنس نخ و پنبه تولید میکنند.که این برای جوراب ورزشی مناسب نمیباشد.زیرا در تولید جوراب ورزشی عمده باید الیاف طبیعی و مصنوعی با هم ترکیب شوند. تا از عرق کردن و در نتیجه بوی بد پا جلوگیری کند.

در نظر داشته باشید که در استاندارد تولید جوراب های فوتبالی جوراب های ضخیمی که ترکیبی از اسپندکس و آکریلیک ، پنبه یا پلی استر برای فوتبال مناسب می باشد.

 

 

جوراب ورزشی عمده

 

گفتنی است چنانچه در کنار جوراب فوتبالی خواهان خرید پوشاک تیمی از تولیدی لباس فوتبالی هستید با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

 

تولید جوراب بسکتبال

ورزش بسکتبال تحرک زیادی دارد مانند پریدن ، دویدن  ، چرخیدن با سرعت زیادکه در نتیجه فشار زیادی رو پاه و مچ ورزشکار وارد میشود .

که یادآوری میشود که این جوراب ها با از الیاف مرغوبی تولید شوند تا عرف زیادی را جذب کنند و مچ پا به خوبی محافظت کند که در نتیجه باعث افزایش عملکرد ورزشکار میشود.

 

اهمیت جوراب در بسکتبال

 

۱) باعث افزایش عملکرد ورزشکار میشود

۲)جوراب های فشرده سازی شده اطراف ماهیچه پا را گرفته که درنتیجه باعث جلوگیری از حرکت بیش از حد ماهیچه میشود

۳)جریان خون را در پاهای ورزشکار بهبود میبخشد

۴)باعث کاهش تورم در پاها و مچ ها میشود

۵)به دلیل پرش های زیاد در بسکتبال این جوراب ها باعث تثبیت قوزک پا میشود

۶)پای ورزشکار همیشه خشک و تمیز میماند

 

برای حل مشکلات عرق کردن پاها به دلیل اصطحکاک و گرمای زیادی که وجود دارد جنس جوراب های ورزشی را از ۱۰۰درصد نخ یا پنبه تولید نمیکنند. به همین دلیل برای تولید جوراب های ورزشی به صورت عمده اغلب مخلوط مصنوعی هستند و دو یا چند الیاف طبیعی و مصنوعی را با هم ترکیب می کنند.

جوراب ورزشی عمده

پخش عمده لباس ورزشی تیمی

 برای خرید عمده جوراب و لباس ورزشی باشگاهی و تیمی با کیفیتی عالی و دوختی حرفه ای و همچنین با قیمتی کاملا رقابتی با مشاورین واحد فروش شرکت آرنیک اسپرت تماس حاصل فرمائید تا از قیمت و کیفیت محصول و همچنین زمان تحویل بار مطلع شده و بهترین خرید را از ما داشته باشید.

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *