کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

قیمت انواع مانتو ورزشی زنانه بلند

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت خرید مانتو شلوار ورزشی بلندلباس ورزشی زنان برای پیاده رویارزانترین مدل مانتو شلوار ورزشیانواع برند های مانتو ورزشیخرید ست مانتو شلوار ورزشی ریباکخرید عمده مانتو ورزشی زنانه
مانتو ورزشی بلند زنانه

فروش عمده مانتو ورزشی زنانه بلند مخصوص پیاده روی برای بانوان عزیز  با برندهای  آدیداس ، ریبوک و نایکی  همراه با مدل های اسپرت جلوبسته زیپ دار و جلو باز و ارسال آن به تمام شهرهای مانند تهران ، مشهد ، کرج و… درکمترین زمان ممکن.

 

قیمت خرید مانتو شلوار ورزشی بلند

 

قیمت مانتو شلوار ورزشی زنانه بستگی به نوع پارچه بکار برده شده دارد. هر چه پارچه به کار برده شده در این مانتوهای ورزشی مرغوب تر باشد ، قیمت تمام شده نیز به طبع بالاتر میرود.

و به دلیل نوسانی بودن بازار پارچه در ایران نمیشود قیمت ثابتی را برای خرید عمده مانتوی ورزشی انتشار دهیم . حال شما میتوانید با تماس به شماره های درج شده بروی سایت از قیمت های عمده روز باخبر شوید.

 

مانتو ورزشی بلند زنانه

لباس ورزشی زنان برای پیاده روی

 

در ایران زنان نمی توانند با تاپ و شلوار مثل برخی از کشور های خارجی در محل های پر رفت و آمد حضور پیدا کنند و از طرفی برای ورزش کردن، نیاز به مانتو شلواری است که زنان بتواند در آن راحت باشند، خنک باشد و جلوی دست و پای آنها را هنگام ورزش کردن نگیرد و همچنین برای انواع سایز ها من جمله سایز بزرگ زنانه مناسب باشد.

 

مانتو ورزشی بلند زنانه

 

ارزانترین مدل مانتو شلوار ورزشی

 

مدل مانتو شلوار های ورزشی ارزن قیمت که مناسب برای ورزش هایی که در باشگاها،پارک ها ، و پیاده روی انجام می شود بسیار عالی است .زیرا پارچه این مدل از نخ پنبه است و در حین فعالیت ورزشی باعث می شود که گرمای زیادی احساس نکنید.

اکثریت خانم ها علاقه به خرید مانتو ورزشی باکیفیت وارزان قیمت دارند که به این عزیزان توصیه می شود که از مانتو شلوار هایی که در سایت اینترنتی شرکت آرنیک اسپرت به معرض نمایش گذاشته شده است دیدن فرمایند و جهت مشاوره وخرید باشماره های که در سایت قرار داده شده تماس حاصل فرمایند.

 

مانتو ورزشی بلند رنانه

انواع برند های مانتو ورزشی

 

مانتو شلوار های ورزشی زنانه در گذشته با مارک های آدیداس ، نایکی و ریبوک  اصل با کمی گشت و گذار در بازار قابل خریداری بود .

اما امروزه با ممنوع شد واردات لباس های ورزشی مارک دار ، مانتو شلوار های زنانه ریبوک و آدیداس اصل نیز در بازار مانند گنجی نایاب شده است.

اینکه محصولی که با برند نایک و آدیداس ارائه می شود اصل است یا کپی شده، به راحتی از روی قیمت محصول و حتی کیفیت و جنس پارچه می توانید فهمید و نیازی به فردی متخصص برای راهنمایی نیست.

زیرا مانتو شلوار آدیداس و نایک، هم بسیار سبک می باشند و معمولا  پارچه های آن ها ویژگی های خاصی دارند که پارچه های دیگر در خود ندارند، به عنوان مثال شستشوی راحت، کثیف نشدن سریع، چروک نشدن، بی نهایت سبک بودن و غیره که این شرکت ها را در بازار های جهانی مطرح کرده است.

مانتو ورزشی بلند زنانه

خرید ست مانتو شلوار ورزشی ریباک

 

چرا ریبوک بهترین مارک مانتو شلوار ورزشی می باشد؟

جنس آن از نخ پنبه به همراه درصدی از الیاف مصنوعی(اسپندکس) تهیه شده است چون هنگام ورزش کردن تعرق بدن دو برابر می شود.به همین علت جنس پارچه ورزشی باید طوری باشد که عرق و رطوبت از بدن به راحتی خارج کند.
که این رد و بدل شدن هوا باعث جلوگیری از بیماری های پوستی و قارچی میشود.
مانتو ورزشی ریبوک دارای سایز بندی استاندارد است به طوری که تمام افرادی که تمایل دارند از این ست ورزشی استفاده کنند برای آنان هم سایز شان موجود است .

سایز بندی به شرح زیر است:

*    سایز مدیوم (m)

*    لارج(L)

*    دو ایکس لارج(xx L)

*    فری سایز

مانتو ورزشی بلند زنانه

خرید عمده مانتو ورزشی زنانه

 

اگر به دنبال خرید و تهیه عمده ست های ورزشی زنانه ومانتو شلوار ورزشی با انواع طرح ها و مدل های مختلف هستید باید بگویم به سایتی معتبر و مناسبی مراجعه نموده اید.

شرکت آرنیک اسپرت در صدد است تا با کیفیت ترین ست های ورزشی را آماده کند و در اختیارتان بگذارد. این مجموعه آماده همکاری بافروشگاه های ورزشی و سایر باشگاه ها و تیم های ورزشی نیز می باشیم.

اگر مایل به خرید عمده ست های ورزشی زنانه و مردانه باشید میتوانید با مدیر فروش هماهنگی‌های لازم را انجام دهید تا در اولین فرصت محصولاتان به دستتان برسد.

 

 

 

 

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *