کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

مرکز خرید دمبل قابل تنظیم در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید دمبل قابل تنظیم در وزن های مختلفچگونگی انجام حرکات با دمبل متغیرعوامل تاثیر گذار بر قیمت دمبل متغیر
مرکز خرید دمبل قابل تنظیم در بازار

مرکز حرید دمبل های قابل تنظیم در بازار این نوع دمبل ها را برای ورزش های هوازی و استقامتی تولید می کند و امکان ارسال به سراسر ایران را دارد. این مرکز خرید با کیفیت ترین و درجه یک ترین دمبل های متغیر بازار را با ارزان ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند.

مرکز خرید دمبل قابل تنظیم در بازار

 

خرید دمبل قابل تنظیم در وزن های مختلف

دمیل های متغیر به دلیل قابلیت قابل تنظیم بودن می توان از آن ها در انواع و اقسام تمرینات ورزشی و بدنسازی استفاده کرد. استفاده از دمیل های بدنسازی قابل تنظیم امروزه بیشتر و بیشتر می شود. خریداران در پی ساختن بدنی زیبا و سالم تر از انواع و اقسام حرکات ورزشی و وزنه ها استفاده می کنند.

خرید دمبل های قابل تنظیم بسیار روی بورس بوده و مشتریان گرامی باید به این نکته توجه داشته باشند که هنگام خرید از تولیدی آرنیک اسپرت، واسطه ها را از بین برده و از قیمت بهتری برخوردار می شوند.

خرید دمبل قابل تنظیم در وزن های مختلف

چگونگی انجام حرکات با دمبل متغیر

دمبل متغیر با قابل تنظیم دارای این ویژگی جذاب می باشد که مورد توجه بسیاری از ورزشکاران برای انجام تمرینات خود قرار گرفته است و آن قابلیت کم یا زیاد کردن صفحه های آن برای تنظیم وزن می باشد.

این ویژگی برای افرادی که در باشگاه های بدنسازی و ورزشی تمرین می کنند و همچنین این دمبل ها مورد توجه افرادی که تمرینات خود را در منزل انجام می دهند قرار گرفته است زیرا نسبت به دمبل های ثابت مقرون به صرفه تر بوده و جای کمتری را اشغال می کند.

دمبل های قابل تنظیم برای انجام تمام حرکات بدنسازی نیازمند وزنه همچنین تمرینات هوازی که برای اعمال فشار بیشتر به وزنه ها و دمبل ها نیاز دارند.

این نوع دمبل ها چندین صفحه داشته که حکم وزنه را دارد این صفحه ها داخل یک دسته فلزی رفته و با واشر مخصوص در جای خود محکم می شود.

چگونگی انجام حرکات با دمبل متغیر

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دمبل متغیر

دمبل های متغیر قابل تنظیم، دمبل های فلزی هستن برعکس دمبل های ثابت که از جنس چدن ساخته می شوند.

این نوع از دمبل ها بدون روکش و خالص یا با روکش های متنوعی تولید می شوند، مانند دور لاستیک یا تمام لاستیک همچنین نوع واشر و دسته همه و همه روی قیمت تمام شده این دمبل ها تاثیر می گذارند.

دمبل های متغیر برای تمام انواع تمرین های ورزشی و بدنسازی مانند: جلو بازو، پشت بازو، سینه، پا و… استفاده می شود.

ارزان بودن محصولات برای خریداران مهم بوده و به همین دلیل بوده که خرید عمده از قیمت کلی می کاهد و به سود مشتری می شود. جنس و وزن دمبل روی قیمت فروش آن تاثیر گذار می باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت دمبل متغیر

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *