کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

نکات مهم برای رسیدن به تناسب اندام

آنچه در این مقاله می خوانید...

۵ اصل مهم برای رسیدن به تناسب انداملباس ورزشی مناسبلباس ورزشی مخصوص دویدنهدفمند بودنزمان مناسب ورزش کردناعتماد به نفساستراحت

در این مقاله به نکات مهم برای رسیدن به تناسب اندام میپردازیم.این روزها همه ما به دنبال داشتن اندامی مناسب هستیم و تلاش های فروانی برای ان کردیم . یا در خانه شروع به ورزش کردیم ویا در باشگاه های نزدیک محل سکونت خود ثبت نام کردیم.

در هر دوحالت ما با اراده قوی شروع میکنیم اما چرا بعد از مدتی خسته میشیم؟ چرا ورزش رو ول میکنیم ؟چرا شور شوق اولیه رو نداریم؟ ایا یک شبه امکان رسیدن به اندام مناسب امکان پذیر است ؟ خیر

تناسب اندام ذر خانه

۵ اصل مهم برای رسیدن به تناسب اندام

  1. لباس ورزشی مناسب
  2. هدفمند بودن
  3. زمان مناسب ورزش کردن
  4. اعتماد به نفس
  5. استراحت

 

تاریخچه لباس ورزشی به صدها سال قبل برمیگردد. شاید برایتان جالب باشد که ایرانیان اولین کسانی بودند که لباسی مخصوص ورزش کرن رو طراحی کردند. از همان دوره لباس ورزشی ویزگی هایی داشته .از جمله راحت بودن لباس در هنگام ورزش کردن،تنگ و جسبان بودن ان و مهم ترین ان جنس پارچه بوده است.

نکات مهم برای رسیدن به تناسب اندام

لباس ورزشی مناسب

لباس ورزشی بدنسازی از پرطرفدار ترین لباس های ورزشی است .لباس ورزشی مناسب باشگاه بدنسازی و لباس فیتنس زنان باید در عین راحت بودن از پوست شما نیز محافظت کند تا شما از ورزش کردن زده نشوید .خرید لباس ورزشی ارزان از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است اما توجه داشته باشید جنس ان هم خوب باشد تا باعث عرق سوزی و بیماری های پوستی نشود!

ایا میتوان یک لباس را برای تمامی ورزش ها تعمیم داد ؟ خیر .

لباس ورزشی مخصوص دویدن

ما برای پیاده روی و یا دویدن به یک لباس ورزشی مناسب دویدن نیاز داریم.لباس مخصوص دویدن در هوای گرم باید طوری باشد که تعرق را جذب کرده و همچنان خنک باشد. و در مقابل لباس های مخصوص دویدن در هوای سرد باید طوری باشد که از شما در برابر سرما محافظت کند و همچنان شما را گرم نگه دارد .

پس در همان ابتدا باید به دنبال یک لباس ورزشی اصل و مناسب باشیم تا با ایجاد انگیزه، پر قدرت به ورزش کردن ادامه دهیم .

 

هدفمند بودن

آلن ایر : انسان به امید زنده است .

ما باید در شروع انجام هر کاری هدف داشته باشیم . چه در هنگام درس خواندن و یا کار کردن و حتی ورزش کردن .وقتی هدفی داشته باشیم انجام ان کار برای مان خیلی راحت تر است. مثلا وقتی کار میکنیم باهدف پول دراوردن و یا درس میخوانیم با هدف کسب نمره عالی . پس میتوانیم برای ورزش کردن هم هدفی مثل داشتن بدن سالم و یا داشتن عمری طولانی و داشتن تناسب اندام  پر قدرت هدف خود را دنبال کنیم .

نکات مهم برای رسیدن به تناسب اندام

 

زمان مناسب ورزش کردن

داشتن یک برنامه ریزی مناسب برای ورزش کردن الزامی است . شما نمیتوانید در هر موقع از روز شزوع به ورزش کردن کنید . یک روز صبح ؛یک روز شب و یک روز ظهر…. بدن شما باید طیق یک برنامه پیش برود همانطور که صبحانه و ناهار و شام تایم مخصوص خود را دارد ورزش کردن نیز تایم مخصوص خود را دارد شما نمیتوانید شب خود را برای سرو ناهار امادده کنید ؛ حتی خواندن این جمله هم خنده دار است ، پس ورزش کردن نیز تایم مخصوص خود را دارد .

 

اعتماد به نفس

تعریف شما از اعتماد به نفس چیست ؟ و یا عزت نفس ؟ این دو اصطلاح در خیلی موارد به جای یکدیگر به کاربرده میشوند اما امروز با ممفهوم دقیق اعتماد به نفس اشنا میشویم .

اعتماد به نفس یعنی یک نفر به توانمندی های خودش اعتماد داشته باشه و خودش رو باور داشته باشه . وقتی شما این رو باور داشته باشید که تئانایی انجام کاری رو دارید مطمین باشید دیگر هیچ چیزی نمیتواند جلوی شمارو بگیرد .پس توانایی های خودتون رو بشناسید و اگر تناسب اندام یکی از اهادف شماست پر قدرت با اعتماد به نفس پیش برید .

 

 

استراحت

این یک جنگ نیست !!!!!

شما از کسی نه عقبتر هستید نه جلوتر.  پس در هنگام شروع به ورزش کردن باید این اصل رو در نظر داشته باشید . شروع شما نباید به گونه ای باشد که تمام انرزی تان را در ان روز صرف ورزش کردن کنید. بین تمرینات ورزشی تان در ان روز و بین جلسات بعدی باید زمانی را برای استراحت قرار دهید

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *