کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

پخش عمده لباس ورزشی تیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات بهترین پارچه برای لباس ورزشیقیمت فروش لباس ورزشی تیمی

پخش عمده لباس ورزشی تیمی به صورت سفارشی و در رنگ های مشخص شده صورت می پذیرد. لباس ورزشی های تیمی در اشکال و رنگ های یکسان تولید می شوند و تنها تفاوت آنها با یکدیگر در ابعاد و سایز افراد دیده می شود.

پخش عمده لباس ورزشی تیمی

خصوصیات بهترین پارچه برای لباس ورزشی

خصوصیات بهترین پارچه برای لباس ورزشی لباس های ورزشی به کمک پارچه های متفاوتی تولید می شوند. پارچه های مخصوص تهیه لباس های ورزشی باید دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی باشند تا بتوانند متناسب با این حرفه مورد استفاده قرار گیرند.

از مهم ترین پارچه های مورد استفاده برای لباس های ورزشی می توان به پارچه های پنبه ای و پارچه های اسپندکس اشاره کرد. این نوع پارچه ها دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی هستند که در زمینه معرفی خصوصیات آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ‌پارچه های اسپندکس با خاصیت عبور دادن رطوبت می توانند برای ورزش های نظیر یوگا، ژیمناستیک و ایروبیک مناسب باشند.
  • جنس پارچه های اسپندکس حالت خاصیت کشسانی دارد و به هنگام حرکات کششی کاملا منعطف شده و مجدداً به حالت قبل بر می ‌گردد.
  • پارچه های اسپندکس مقاوم و ضخیم هستند و در راستای استفاده های مجدد و شستشو های مکرر مقاومت زیادی دارند.
  • از ویژگی های لباس های پنبه ای می توان به  این موضوع اشاره کرد که این لباس ها به سادگی عرق و رطوبت را به خود جذب می کنند. همچنین  لباس های ورزشی پنبه ‌ای راحتی بی نظیر را به مصرف ‌کننده می ‌دهند و از عرق سوز شدن ناحیه های همچون کشاله ران و زیر بغل جلوگیری می کنند.
  • ضد حساسیت و سازگار بودن این نوع پارچه ها با سایر پوست جزو دیگر ویژگی های آن ها است.

قیمت فروش لباس ورزشی تیمی

قیمت فروش لباس ورزشی تیمی لباس ورزشی مردانه در بازار در قیمت ‌های فروش متفاوتی معرفی می گردد. عوامل زیادی در تعیین قیمت لباس های ورزشی تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در این زمینه میزان خرید این محصولات است. اگر شما قصد خرید لباس ورزشی تیمی را دارید می توانید این محصول را به صورت عمده و سفارشی خرید نمایید تا از تخفیفات ویژه که برای مشتریان عمده در نظر گرفته شده است استفاده نمایید.

برای طراحی و تولید لباس ورزشی های تیمی از الگو ها و طرح های لباس ورزشی تیم های خاص و شناخته شده استفاده می شود. به عنوان مثال اگر شما سفارش لباس ورزشی تیمی داشته باشید در اولین مرحله لباس ورزشی پرسپولیس به شما معرفی می گردد که اگر تمایل داشته باشید لباس مورد نظر شما طبق الگوی لباس ورزشی پرسپولیس طراحی و تولید می ‌شود.

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *