کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

پخش عمده لباس ورزشی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی لباس های ورزشی ویژگی های اصلی در تولید عمده لباس های ورزشی۴ نکته اساسی در زمینه تولید و طراحی لباس ورزشیپخش عمده لباس ورزشی تهران
پخش عمده لباس ورزشی تهران

توزیع و پخش عمده انواع پوشاک ورزشی در تهران و همچنین تولید و فروش عمده لباس های ورزشی با طرح های به روز و مدرن وعرضه ی آن در فروشگاه های منیریه تهران

اگر به دنبال خرید لباس ورزشی به صورت عمده هستید . این سایت به شما کمک می کند تا متنوع ترین و با کیفیت ترین محصولات و البسه های ورزشی را با پایین ترین قیمت به راحتی و با اطمینان خریداری کنید.

دسته بندی لباس های ورزشی

 

۱)  لباس ورزشی حرفه ای که در آن از حداکثر قدرت بدن استفاده میشود، محدوده سنی و جنسیت بازیکن از پیش تعریف شده است. و احتمالاً این لباس های ورزشی برای مدت کوتاهی پوشیده می شود ، دفعات پوشیدن از پیش تعیین شده است و شرایط آب و هوایی تقریبا در مرزهای مورد نیاز ثابت است.که حتی زمین ورزشی (داخل سالن یا فضای باز) نیز در انتخاب پوشاک ورزشی تاثیرگذار است.

۲)  لباس ورزشی که برای اوقات فراغت تولید شده و در آن فعالیت بدنی کم تا متوسطی پیش بینی شده است. و سن(پیر یا جوان) و جنسیت بازیکنی که این لباس ورزشی را میپوشد تفاوت زیادی نداشته باشد. یعنی هم پیر یا جوان و هم زن یا مرد آن را بپوشد.

 

تفاوت این دو دسته در نوع طراحی ، زیبایی ، عملکرد آن و آسایش و راحتی می باشد.

لباس های ورزشی حرفه ای که در اصطلاح (activewear) میگویند .شامل لوازم جانبی مانند کفش ورزشی حرفه ای هم می شود.

و همچنین به خاطر سطح فعالیت بالا و عملکرد ورزشی ، نوع رقابت ورزشی و حتی شرایط جوی در انتخاب لباس یک ورزشکار حرفه ای تاثیر گذار می باشد.

 

طبقه بندی پوشاک ورزشی بر اساس شرایط آب و هوایی

 

۱)   محصولات ورزشی برای آب و هوای سرد

۲)   محصولات ورزشی  برای آب و هوای معتدل

۳)  محصولات ورزشی برای آب هوای گرم

 

همچنین محصولات لباس ورزشی براساس نوع فعالیت طبقه بندی میشود که انواع مختلفی ار جمله:

لباس تیمی عمده( لباس ورزشی فوتبال ، لباس بسکتبال و…) ، لباس دوچرخه سواری ، لباس های رزمی ، لباس مخصوص اسکی ، لباس یوگا و…

 

پخش عمده لباس ورزشی تهران

 ویژگی های اصلی در تولید عمده لباس های ورزشی

تولید پوشاک ورزشی به فاکتورهای زیادی مربوط میشود که در ادامه به آن اشاره می شود.

 

*     نوع ورزش

*    سطح فعالیت بدنی

*      تیم ورزشی باشد یا انفرادی

*      ورزشکار حرفه ای باشد یا آماتور

*      جنسیت و سن

*      آب و هوای استفاده از لباس

*       سایر کاکرد های تخصصی

 

البته در بازار و فروشگاه های لباس ورزشی ، بیشتر محصولات لباس ورزشی با ویژگی های کلی عملکرد مانند تناسب ، کشش ، رنگ و نگهداری (شستشو و خشک کردن) مشخص می شود.

پخش عمده لباس ورزشی تهران

۴ نکته اساسی در زمینه تولید و طراحی لباس ورزشی

 

۱)   دوام

۲)   راحتی

۳)   کارکرد

۴)   زیبای و جداب بودن طراحی

 

ویژگی های دوام شامل مقاومت ، کشش ، مقاومت در برابر سایش ، مقاومت در برابر پارگی ، محو نشدن رنگ ، مقاومت در برابر بو بدن و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش است. بدیهی است که برخی از ورزشها فعالیتهای بدنی زیادی را شامل می شوند که دوام را از ویژگی های اساسی عملکرد می داند.

حتی از جنبه ی نگهداری لباس ورزشی نیز به دلیل نیاز به شستشو و خشک کردن لباس های ورزشی پس از هر بار استفاده  باید دوام بالایی برخوردار باشد.

همانطور خوصیات راحتی پوشاک ورزشی به این اشاره دارد که هنگام پوشیدن و لمس کردن لباس ، حس خوبی به شما بدهد و همچنین از نظر تاکتیکی و انجام حرکات ورزشی و رابطه ی پارچه با بدن شما اهمیت زیادی دارد.

به همین دلیل افراد بسته به تناسب بدنی و سلیقه ای که دارند ، برخی لباس های آزاد ، بعضی لباس های جذب و تنگ و برخی هم با لباس های متوسط (از نظر سایز )راحت تر هستند.

از نظر کارکرد هم البسه ی ورزشی باید بتواند در هوای گرم و گرم شدن بدن با رها کردن عرق(انتقال عرق از پوست بدن  به بیرون ) باعث خنک شدن بدن و همچنین در فصول سرد سال باعث کرم نگه داشتن بدن بشود.

و  سرانجام زیبای و جذابیت لباس ورزشی در هنگام خرید مانند ظاهر ، نوع استایل ، رنگ های بکار رفته و سبک آن اهمیت زیادی دارد.

پخش عمده لباس ورزشی تهران

پخش عمده لباس ورزشی تهران

 

اگر به دنبال مرکز پخش و عرضه کننده ی عمده لباس ورزشی زنانه و مردانه در تهران هستید . میتوانید با شرکت تجاری آرنیک اسپرت تماس بگیرید تا انواع لباس های و ورزشی با برند های مختلف و با کیفیت را با قیمتی ارزان و رقابتی در اختیار شما خریداران عزیز قرار دهیم.

پخش عمده لباس ورزشی تهران

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *