کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

کارخانه تولید انواع دمبل ارسال به سراسر ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع و اقسام دمبل ها و کدام برای شما بهتر است؟کارخانه تولید انواع دمبل ارسال به سراسر ایران
کارخانه تولید انواع دمبل ارسال به سراسر ایران

شرکت تولید و توزیع آرنیک اسپرت. کارخانه تولید انواع دمبل. تجهیز باشگاه های بدنسازی، فروشگاه های ورزشی و منزل. امکان ارسال محصولات به سراسر ایران. ساخت با به بهترین ماشین آلات و با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت.

کارخانه تولید انواع دمبل ارسال به سراسر ایران

انواع و اقسام دمبل ها و کدام برای شما بهتر است؟

ورزشکاران و افرادی که در حوزه فیتنس و بدنسازی فعالیت می کنند از این واقعیت خبر دارند که برای ساخت بدنی زیبا و ورزیده و برای رشد عضلات باید تمرین های متفاوتی انجام داد. زیرا تنها با انجام دایره وسیعی از تمرین های مختلف می توان به همه عضلات بدن فشار آورد که در نتیجه درصد چربی بدن کاهش یابد و شاهد رشد آن باشیم.

فعالیت های زیادی از قبیل ورزش های ایروبیک، هوازی، بدنسازی و… توسط مردم انجام می شود که انتخاب آن فعالیت بستگی به هدف آن فرد دارد که می خواهد در آخر به چه بدنی برسد.

گفتنی است شما باشگاه دار یا مغازه دار عزیز فروش پوشاک ورزشی دارید میتوانید از تولیدی لباس ورزشی منیریه خرید کنید

انواع و اقسام دمبل ها و کدام برای شما بهتر است؟

دمبل ها بیش از هر چیزی وزنه هایی برای فشار آوردن هرچه بیشتر به عضلات می باشد. انواع مختلف آن ها را در زیر می توانید مشاهده کنید:

  1. دمبل شش ضلعی (هگز)
  2. دمبل گرد
  3. دمبل متغیر (قابل تنظیم)
  4. دمبل فلزی (کروم)
  5. دمبل با روکش پلاستیک فشرده
  6. دمبل ایروبیک (دمبل بانوان)
  7. دمبل کتل بل

دمبل شش ضلعی(هگز) بسته بندی شده

کارخانه تولید انواع دمبل ارسال به سراسر ایران

شرکت آرنیک اسپرت مفتخر است با به کارگیری تجهیزات به روز و کادری مجرب دمبل های استاندارد با کیفیت درجه یک و ارزان ترین قیمت در خدمت شما مشتريان گرامی باشد.

کارخانه های تولیدی تجهیزات ورزشی و بدنسازی انواع و اقسام دمبل ها را تولید و توزیع می کنند. کیفیت دمبل های تولید شده در کارخانه های داخلی کاملا با نمونه های خارجی رقابت کرده و از کیفیت بالا و قیمت خوبی برخوردار است.

در حال حاضر ۷۰ درصد تجهیزات و لوازم ورزشی کشور ایران از وارداتی هستند. کارخانه های داخلی فعال در این حوزه علاوه بر اشتعال زایی در این بخش، جلوگیری از واردات تجهیزات ورزشی و بدنسازی می کنند.

کارخانه تولید انواع دمبل ارسال به سراسر ایران

در تمام مراحل تولید مهندسین تشریف دارند کار را مرحله به مرحله نظارت می کنند و تا مرحله آخر که منتاژ نهایی صورت میگیره روند ساخت کاملا بررسی می شود و آماده ارسال به بازار و مصرف کننده می شود.

تولید با کیفیت و قیمت مناسب در مقایسه با محصولات نمونه خارجی زمینه صادرات تجهیزات ورزشی و بدنسازی بازرگانی آرنیک اسپرت را به برخی از کشورهای همسایه میسر کرده.

برای خرید عمده انواع دمبل از درب کارخانه با ما تماس گرفته و با کمک مشاوران ما محصول مورد نظر خود زا انتخاب کرده و بعد از مقایسه خریداری کنید.

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *