کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

بازار فروش لباس ورزشی عمده شیراز

آنچه در این مقاله می خوانید...

بارزترین ویژگی لباس ورزشی نخیشرکت تولیدی لباس ورزشی کشی

ورزش یکی از مهم ترین عوملی است که تاثیر بسیار زیادی بر تناسب اندام و سلامتی دارد. قبل از شروع فعالیت ورزشی باید لباس مناسبی انتخاب کنید، لباس ورزشی با توجه به  نوع ورزش ، شرایط آب و هوایی و محیطی که ورزش در آن انجام می شود متفاوت است. لباس ورزشی عمده شیراز انواع لباس های ورزشی را در جنس ها و سایز مختلف با بالاترین کیفیت تولید می کند.

بازار فروش لباس ورزشی عمده شیراز

بارزترین ویژگی لباس ورزشی نخی

بارزترین ویژگی لباس ورزشی نخی

انتخاب یک لباس ورزشی مناسب و راحت باعث می شود در حین ورزش کردن بدنتان کمترین صدمه را ببیند، عملکرد تان بهبود پبدا کند و همچنین چون لباس متناسب با فرم بدن شما است  باعث افزایش  اعتماد به نفس تان نیز می شود. جنس مناسب لباس ورزشی نیز اهمیت زیادی دارد.

انواع لباس ورزشی براساس جنس پارچه

” لباس ورزشی  با پارچه نخی: این  لباس ورزشی  بدلیل اینکه عرق را جذب خود می کند، از عرق سوز شدن بدن جلو گیری می کند و یکی از بهترین انتخاب ها برای لباس ورزشی است. البته متناسب با حرکات و فعالیت هایی که در ورزش انجام می شود”

” لباس ورزشی اسپندکس: این لباس ها با پارچه اسپندکس تولید می شوند، در تولید این پارچه ماده اصلی بکار رفته  پلی اورتان است که که مقدار کمی از آن  با سایر الیاف ترکیب می شود. این پارچه خاصیت ارتجاعی و کشش زیادی دارد و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای لباس ورزشی است.”

” لباس ورزشی با پارچه ملانژ: پارچه بکار رفته در تولید  این لباس ها از ترکیب الیاف مصنوعی و طبیعی( پلی استر و نخ) ساخته می شود. این پارچه بسته به مقدار الیاف طبیعی بکار رفته در آن کیفیت و جنس متفاوتی دارد هر چه مقدار الیاف طبیعی بکار رفته در این تولید این پارچه بیشتر باشد پارچه کیفیت بالاتری خواهد داشت.”

” لباس ورزشی با پارچه فلامنت: در تولید پارچه این لباس ها فقط الیاف مصنوعی بکار رفته است. این پارچه بدلیل اینکه از الیاف مصنوعی ساخته شده است در ردیف ارزانترین پارچه ها قرار می گیرد همچنین این پارچه بخاطر خاصیت کشسانی که دارد راحتی فوق العاده ای را برای ورزش کاران حین ورزش فراهم می کند. یکی دیگر از مزیت های استفاده از این پارچه برای لباس ورزشی این است که چون تولید این پارچه با نخ رنگ شده انجام می شود این پارچه دوام رنگ بالایی دارد.”

شرکت تولیدی لباس ورزشی کشی

شرکت تولیدی لباس ورزشی کشی شرکت تولیدی لباس ورزشی نخی و لباس ورزشی کشی، بهترین و با کیفیت ترین لباس های ورزشی را در انواع رنگ ها و سایزها تولید می کند. این شرکت با بکارگیری بهترین پارچه ها، مجرب ترین پرسنل و بروزترین دستگاهای دوخت لباس های ورزشی را با قیمت مناسب در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد.

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *