کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

بزرگترین تولیدکننده لباس ورزشی زنانه در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تولید لباس های ورزشیمراحل تولید پوشاک ورزشی از فکر تا عمل :عملکرد لباس ورزشی زنانهسفارش عمده از تولیدی لباس ورزشی زنانه و مردانه
تولیدی لباس ورزشی زنانه

تولیدی پوشاک و ست های لباس ورزشی زنانه و مردانه و دخترانه و بچه گانه اسپرتی در تهران درحجم عمده به فروش میرساند و پخش آن در شهرهای مشهد ، اصفهان ، تبریز ، قشم با بالا ترین کیفیت پارچه و بهترین دوخت ممکن انجام میشود.

برای خرید عمده لباس ورزشی زنانه با کیفیت و ارزان قیمت به مرکز تولید و پخش شرکت آرنیک اسپرت(بزرگترین مرکز توزیع پوشاک ورزشی) مراجعه فرمایید.

 

تولیدی لباس ورزشی زنانه

 

روش تولید لباس های ورزشی

برای تولید پوشاک ورزشی اسپرتی از همه مهمتر طرح و ایده اصلی برای شروع کار است .

مراحل تولید پوشاک ورزشی از فکر تا عمل :
  • *   اول کار باید نوع محصول که قصد تولید داریم مشخص شود( تیشرت ، سویشرت ، تاپ،شلوار ، نیم تنه ،ست ورزشی و… )
  • *  انتخاب نوع پارچه ای که استفاده میکنید( میکرو، تاسلون ، فلامنت ، تنفس دار، غواصی ، نخی ، پلی استر و…)
  • *  در نظر گرفتن زنانه و مردانه یا بچه گانه بودن لباس ورزشی
  • * بسته به فصول  زمستانی ، تابستانی بودن البسه ورزشی

 

تولیدکنندگان این موارد را بسته به نوع طرحی که در ذهن خود دارند آن را با طراح مجموعه در میان گذاشته و طراح آن را پیاده سازی می کند.

بعد از نهایی شدن و پیاده شدن طرح لباس ورزشی مورد نظر ، پارچه ها به شکل عمده به برشکار حرفه ای مجموعه داده میشود تا از روی طرح برش داده شود.

 

در مرحله بعدی پارچه های برش خورده لباس ورزشی به سری دوز ها که خیاط های ماهری هستند داده میشود.

 

 بعد از دوخت و دوز و کامل شدن چرخه تولید،پوشاک ورزشی باید از مرحله کنترل کیفیت عبور کند.

تولیدی لباس ورزشی زنانه

 

عملکرد لباس ورزشی زنانه

 

در طراحی و تولید این محصولات باید توجه کرد که پوشاک ورزشی باید سبک و راحت باشد . تا ورزشکار به راحتی بتواند ورزش کند.

در برخی از انواع ورزش ها مثل دوچرخه سواری لباس مخصوص آن نباید زیاد حجیم و کشش  زیادی داشته باشد.

بسیاری از پارچه های مصنوعی قابل تنفس وجود دارد که عرق را از پوست شما دور می کند و به شما کمک می کند تا به سرعت تبخیر شود و بدن را خنک نگه دارد.

لباس های ساخته شده از پارچه های حاوی پلی پروپیلن یا پارچه هایی مانند COOLMAX و SUPPLEX  انتخاب مناسبی برای ورزش و فعالیت های دیگر ورزشی می باشد.

اگر احتمالاً در هنگام ورزش زیاد عرق می کنید ، این نوع لباس ورزشی باعث می شود عرق از پوست تبخیر شود و اما بدن شما هیچگاه خیس نشود.

 

تولیدی لباس ورزشی زنانه

 

  1.  *    برای ورزش پنبه و کتان نپوشید

 

از طرف دیگر باید به این نکته مهم توجه داشته یاشید که پیراهن و شلوار پنبه ای عرق را جذب می کند و آن را از پوست دور نمی کند و به تبخیر سریع آن کمک نمی کند. به همین دلیل لباس تمرینی پنبه هنگام ورزش و بعد از تعرق احساس سنگین و مرطوب بودن می کند.

  1.    *   از پوشیدن لباس های ورزشی که نفس نمی کشند خودداری کنید

 

هرگز از لباس های ساخته شده از مواد لاستیکی یا پلاستیک استفاده نکنید که از تبخیر عرق جلوگیری کرده و دمای بدن را در حین تمرین بیش از حد نگه میدارد.

.

برای اطمینان از اینکه لباس تمرین شما متناسب با بدن شما و تمرینی که برنامه ریزی کرده اید ، این نکات را در نظر بگیرید:

   *   شما باید لباس هایی بپوشید که گشاد و راحت باشد. اما اگر در حال دویدن یا دوچرخه سواری هستید ، از شلوارهای ساق بلند یا گشاد که می تواند در پدال یا پاهای شما پیچیده شود ، خودداری کنید.

   *    فعالیت هایی مانند یوگا یا پیلاتس ، پارچه های کششی و متناسب که عرق را دور می کنند انتخاب خوبی هستند.

تولیدی لباس ورزشی زنانه

اگر در بیرون از خانه ورزش می کنید یا ورزش های فصلی را انجام می دهید ، ممکن است آنچه که می پوشید با فصل ها تغییر کند. هنگام انتخاب لباس برای ورزش در فضای باز این نکات را در نظر داشته باشید:

    1.    * لباس ورزشی در آب و هوای گرم
در ماه های گرم تابستان ، پارچه هایی را انتخاب کنید که به پوست شما اجازه تنفس و ترک عرق را می دهد. لباس هایی خنک و راحت بپوشید که به شما امکان حرکت آزادانه را می دهد.

 

  1.  * لباس ورزشی در هوای سرد
 هنگامی که در بیرون هوا بسیار سرد است ، باید لباس گرم بپوشید ، اما به خاطر داشته باشید که ورزش می کنید و ضربان قلب ، دمای بدن را تقویت می کنید.همیشه بیشتر از آن چیزی که دماسنج سرما را نشان میدهد لباس بپوشید . لباس های پلی استر شفاف عرق را روی لایه داخلی خود نگه میدارد . و همیشه سر ، گوش و دستان خود را بپوشانید تا هنگام ورزش کردن مریض نشوید.

 

  1. *     هوای مرطوب یا بادی
هیچ چیز نمی تواند یک تمرین در فضای باز را سریعتر از خیس شدن در باران یا گرفتار شدن در یک باد شدید خراب کند. یک لایه بیرونی بپوشید که از پوست شما در برابر  این عناصر محافظت کند.

 

در نتیجه  فقط بخاطر داشته باشید که مهم نیست که دما چه مقدار باشد ، شما هنوز هم احتمال دارید که در طول تمرین عرق کنید. تا حد امکان لباس های راحتی بپوشید که عرق پوست را از پوست دور می کند ، و اگر در خارج از منزل ورزش می کنید ، هوا را به خاطر بسپارید و لباس مناسب بپوشید.

 

تولیدی لباس ورزشی زنانه

 

سفارش عمده از تولیدی لباس ورزشی زنانه و مردانه

 

مغازه داران پوشاک ورزشی ، بنکداران پوشاک ورزشی، مدیران محترم تعاونی های ادارات و نهادها ، لطفا پیش از اقدام به خرید و یا انعقاد قرارداد تامین البسه ی ورزشی از جمله ست های مختلف ورزشی ، شلوار، سویشرت ، لباس های تیمی و فوتبالی ، نیم تنه های ورزشی و … هستید با ما مشورت نموده و ضمن اگاهی از توانمندی های این مجموعه از کیفیت و قیمت های قابل رقابت ما نیز مطلع شوید.

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *