کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

بهترین مارک گرمکن ورزشی موجود در ایران چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های بهترین گرمکن ورزشی چیست؟بهترین مارک های گرمکن ورزشی در دنیا کدام است؟تولید انواع  گرمکن ورزشی در ایرانکدام گرمکن ورزشی برای من بهتر است؟
بهترین مارک گرمکن ورزشی

گرمکن ورزشی یکی از آن انواع پوشاک ورزشی میباشد که اقشار مختلفی از مردم مانند ورزشکاران حرفه ای و آماتور و افراد معمولی از آن استفاده مینمایند.پس این سوال پیش می آید که بهترین مارک گرمکن ورزشی موجود در ایران برای خرید کدام است ؟و باید چه ویژگی های داشته باشد؟

در ادامه به نکات مهمی برای شناخت بهترین مارک گرمکن ورزشی و همچنین به انواع مارک های موجود در بازار خواهیم پرداخت و درآخر نگاهی به ست گرمکن ورزشی مارک دار و اورجینال نیز می اندازیم.

بهترین مارک گرمکن ورزشی

 

ویژگی های بهترین گرمکن ورزشی چیست؟

اگر شما هم در این همه تنوع گرمکن ورزشی سردرگم شده اید و نمیدانید که چه نوع گرمکن ورزشی را بخرید به ویژگی های مهم زیر دقت نمائید.
  • نوع وجنس الیاف(پارچه)به کار رفته در گرمکن ورزشی

 

لازم به ذکر است در گرمکن ورزشی با کیفیت هنگام انجام فعالیت بدنی دمای بدن شما را در حد مطلوبی نگه میدارد که این موضوع به جنس پارچه استفاده مربوط میشود.

جنس پارچه های بهترین گرمکن های ورزشی معمولا از ترکیب چند نوع ماده مختلف مانند پلی استر + نخ یا ویسکوز +الاستن یا لاکرا(الیاف کشی) تولید میشوند.

 

  • نوع طراحی و دوخت گرمکن ورزشی

 

از ویژگی بهترین مارک گرمکن ورزشی، استایل و خوش فرم بودن لباس بر روی بدن میباشد .که این مهم به نوع طراحی،برش و دوخت مربوط میشود.

 

  • مقاوم در مقابل شستشو+سایش+کشش و پارگی

 

این نکته بسیار حائز اهمیت میباشد که گرمکن ورزشی با کیفیت را باید بتوان راحت با دست و ماشین لباسشویی شست و در نهایت هیچ تعقییری در آن رخ ندهد.

همچنین هنگام سایش گرمکن ورزشی با جسم خارجی به هیج وجه پرز ندهد و در مقابل کشش مقاوت خوبی داشته باشد.

 

بهترین مارک گرمکن ورزشی

 

بهترین مارک های گرمکن ورزشی در دنیا کدام است؟

 

امروزه کمپانی های بزرگی در جهان در حال تولید پوشاک ورزشی اعم از گرمکن های ورزشی میباشند.که در ادامه مختصر به اشاره خواهد شد.

شرکت های بزرگ تولیدی لباس ورزشی در دنیا با بکارگیری علم متالوژی و مواد در ساخت پارچه های لباس ورزشی و استفاده  تکنولوژی ها و دستگاه های پیشرفته و همچنین طراحی های منحصربه فرد سعی برآن دارند تا عملکرد و بازدهی لباس های ورزشی خود را بیشتر نمائید.

بهترین مارک های لباس ورزشی دنیا

 

  • ست گرمکن ورزشی آدیداس(Adidas)
  • ست گرمکن ورزشی نایک(NIKE)
  • ست گرمکن ورزشی ریباک(reebok)
  • ست گرمکن ورزشی آندرآرمور(UnderArmour)
  • ست گرمکن ورزشی پوما(Puma)
  • ست گرمکن ورزشی اسکیچرز(Skechers)
  • ست گرمکن ورزشی اسیکس(ASICS)

 

بهترین مارک گرمکن ورزشی

تولید انواع  گرمکن ورزشی در ایران

 

در ایران نیز انواع ست شلوار گرمکن ورزشی،ست سویشرت و شلوار ورزشی ،ست کاپشن شلوار ورزشی و …به کیفیت های متنوع و قیمت های گوناگون در تولیدی گرمکن ورزشی،تولید و به بازار عرضه میشود.

امروزه تولید ست گرمکن ورزشی در ایران پیشرفت بسیار زیادی کرده و حتی در این زمینه صادرات نیز انجام شده است.

 

مجموعه آرنیک اسپرت نیز انواع گرمکن های ورزشی را با پارچه و متریال مختلف و همچنین طراحی بی نظیر و چشم نواز تولید و به صورت عمده نیز به فروش میرساند.

 

همچنین این مجموعه با سابقه ی طولانی جای خود را در این زمینه تثبیت نموده است.

بهترین مارک گرمکن ورزشی

 

کدام گرمکن ورزشی برای من بهتر است؟

 

حتما این سوال ذهن شما را مشغول کرده که آیا چه نوع گرمکن ورزشی مناسب من میباشد ؟

سوال که باید از خود بپرسید این است که چه نوع کیفیت و قیمتی مد نظر شما است؟

 

تولیدی پوشاک ورزشی این مجموعه انواع کاپشن شلوار و ست گرمکن ورزشی را با الیاف و پارچه های مختلف، بسته به سفارش و سلیقه ی شما مشتری عزیز تولید مینماید.

گرمکن های ورزشی را نیز اقشار مختلفی استفاده مینمایند مانند گرمکن ورزشی مدارس،ست های شلوار گرمکن باشگاهی ،شلوار گرمکن های حرفه ای

 

بهترین مارک گرمکن ورزشی

 

در آخر نیز لازم به ذکر است شما میتوانید انواع گرمکن های ورزشی اصل و اورجینال نایک،آدیداس،پوما و ریباک را که به صورت وارداتی نیز میباشند از این مجموعه خریداری نمائید . برای اطلاع از قیمت ها و انواع مختلف مدل های گرمکن های ورزشی با کارشناسان مجموعه آرنیک اسپرت تماس حاصل فرمائید.

 

 

 

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *