کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

خرید عمده دمبل فلزی به قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

تنوع در دمبل های فلزیتمرین با دمبل فلزیخرید عمده دمبل فلزی به قیمت کارخانه
خرید عمده دمبل فلزی به قیمت کارخانه

خرید عمده دمبل فلزی به قیمت کارخانه از شرکت تولید و توزیع لوازم ورزشی آرنیک اسپرت. دمبل برای افرادی که در رشته بدنسازی فعالیت دارند یک ضرورت یه حساب می آید. متقاضیان این محصول می توانند با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از ما خریداری کنند.

خرید عمده دمبل فلزی به قیمت کارخانه

تنوع در دمبل های فلزی

دمبل های فلزی به چند دسته تقسیم می شوند:

  1. روکش دار
  2. دور لاستیک
  3. رنگی
  4. کروم
  5. متغیر
  6. ثابت

تنوع در دمبل های فلزی

هرکدام از انواع دمبل های فلزی برای کاربرد و سلیقه افراد مختلف تولید می شوند که همه آن ها برای عضله سازی، تناسب اندام و شکل دادن به بدن استفاده می شوند.
داخل دمبل فلزی روکش دار و دور لاستیک یک قطعه آهنی داخلش کار شده که مقاومت و استحکام آن را بسیار بالا برده از طرفی لایه پلاستیکی مانع از آسیب دیدن منزل یا محیط اطراف می شود.
یکی دیگز از انواع این دمبل ها زنگی می باشد که با استفاده از روکش لاستیکی دور قطعه اصلی آهنی کار می شود که زیبایی آن را دوچندان می کند. بیشتر بانوان از دمبل های فلزی رنگی استفاده می کنند و علاقه دارند.
نمی شود از دمبل های فلزی صحبت کرد و به دمبل های کروم اشاره نکرد. این نوع از فلز خالص ساخته شده و فاقد هرگونه پلاستیک در ساخت آن است. سطح آن صیقلی و براق می باشد که زیبایی چشم گیری دارد.
در آخر هم دمبل های فلزی دو نوع متغیر و ثابت دارند که دمبل های متغیر بیشتر برای مصارف خانگی استفاده می شوند و دارای قابلیت کمتر یا بیشتر کردن وزن هستند در حالی که دمبل های ثابت از وزن ثابت برخوردار هستند.

تمرین با دمبل فلزی

همیشه در تمام دوران و از اول پیدایش ورزش بدنسازی دمبل ها نقش اساسی در پیش نیاز شروع به عضله سازی بودند. دمبل ها به دلیل کوچک و  ارزان بودن همچنین استفاده راحت مورد توجه بدنسازان و ورزشکاران هستند.

دمبل ها از دسته ابزارهای ابزارهای ورزشی هستند که از تنوع زیادی در شکل و طرح و طریقه استفاده برخوردارند. وزن بعضی از آن ها را میتوان تنظیم کرد اما وزن بعضی از آن ها ثابت است.

دمبل ها به دلیل جفت بودن تقارن خوبی را به بدنساز می دهند و دو طرف بدن را به یک اندازه درگیر میکنند تا عضلات به شکل مساوی تقویت شوند. دمبل ها را میتوان به صورت جفتی یا تکی استفاده کرد که یکی از مزایای آن ها می باشد.

تمرین با دمبل فلزی

خرید عمده دمبل فلزی به قیمت کارخانه

دمبل فلزی با کیفیت را با کمترین قیمت از شرکت تولید و توزیع آرنیک اسپرت خریداری کنید
arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *