کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

عرضه مانتو ورزشی سایز بزرگ زنانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاثیر دوخت در کیفیت مانتو ورزشی سایز بزرگصادرات مانتو ورزشی سایز بزرگ زنانه

امروزه مانتو های مختلفی در تولیدیها تولید می شوند که هر یک کاربرد مخصوص خود را دارند. در دنیای کنونی افراد برای هر مناسبتی لباس مخصوص آن را استفاده می نمایند. مانتو ورزشی سایز بزرگ یکی از مواردی می باشد که امروزه به خاطر درخواست بالای مشتریان مورد تولید قرار گرفته است. 

عرضه مانتو ورزشی سایز بزرگ زنانه

تاثیر دوخت در کیفیت مانتو ورزشی سایز بزرگ

تاثیر دوخت در کیفیت مانتو ورزشی سایز بزرگ  در دنیای کنونی افراد برای هر مناسبتی لباس مخصوص آن را استفاده می نمایند. مثلاً افراد هنگامی که در جشن های عروسی و مهمانیها شرکت می نمایند نوع خاصی از مانتو را استفاده می نمایند که به آن مانتو مجلسی می‌گویند و در آن معمولاً از سنگهای تزئینی و پارچه های گران بها استفاده شده است.

به همین خاطر جهت ورزش نیز نوع خاصی از مانتو ها تولید شده اند. در تولید این مانتو ها از پارچه نخی استفاده شده است. استفاده از پارچه نخی در تولید این مانتو ها بدین خاطر است که پارچه هایی که دارای جنس نخی می باشند خنک تر بوده و موجب تعرق کم تری در هنگام ورزش می شود.

امروزه تولیدی هایی که مانتو ورزشی زنانه را به بازار ارائه می نمایند رنگ های مختلفی از این مانتوها را به بازار ارائه نموده اند. تنوع در رنگ و مدل این نوع مانتوها به مشتریان این امکان را می دهد تا بتوانند مانتو ورزشی مطابق سلیقه ی خود را تهیه و استفاده نمایند.

موضوعی که در این میان مطرح است این است که مانتو های ورزشی در سایزهای بزرگ نیز ارائه شوند تا افرادی که دارای وزن بیشتری می باشند نیز بتوانند از این نوع مانتو ها استفاده نمایند. بنابراین تولیدی ها اقدام به دوخت این نوع مانتو ها در سایز های کوچک تا بزرگ و خیلی بزرگ نموده اند تا بتوانند نیاز تمامی مشتریان را پوشش دهند.

در تولید مانتو های ورزشی کیفیت دوخت تأثیر بسیار زیادی دارد. مخصوصاً مانتوهایی که در سایزهای بزرگ دوخته می شوند، می بایست اصول دوخت و دوز در آنها به تمامی رعایت گردد. چرا که مانتوهایی که جهت ورزش استفاده می شوند مانتو هایی هستند که افراد با آنها تحرک بیشتری دارد و مانند مانتوهایی که به طور روزمره استفاده می‌کنند نیستند. بنابراین می بایست کیفیت دوخت این مانتو ها بالا باشد تا در تحرک بالا از درز باز نشوند و پاره یا خراب نگردند. 

صادرات مانتو ورزشی سایز بزرگ زنانه

صادرات مانتو ورزشی سایز بزرگ زنانه امروزه تولید مانتو ورزشی سایز بزرگ زنانه در ایران به قدری پیشرفت کرده است که اقدام به صادرات این مانتو ورزشی به کشورهای مجاور می نمایند. به دلیل پرطرفدار بودن پارچه ها و لباس های ترک در ایران، در برخی اوقات مشاهده می‌شود که مانتو ورزشی ترک در فروشگاه ها به فروش می‌رسد .

لازم است بدانید که کیفیت مانتو های ورزشی سایز بزرگ زنانه تولید ایران قابل رقابت با مانتو های ورزشی تولید شده توسط کشور ترکیه می باشد. همچنین قیمت مانتو هایی که در ایران به تولید می‌رسد بسیار کمتر از مانتوهایی می باشد که از ترکیه وارد می شود. چنانچه قصد خرید مانتو ورزشی دارید می‌توانید از تولیدی ها و برندهای ایرانی خرید خود را با خیال راحت انجام دهید. چرا که کیفیت کالاهای ایرانی بسیاری، با کیفیت کالاهای خارجی نه تنها برابر است، بلکه در برخی موارد از کیفیت بالاتری نیز برخوردار می‌باشند.

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *