کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

عرضه هدبند ورزشی زنانه کوه نوردی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های هدبند ورزشی زنانه مخصوص کوه نوردیبازار فروش هدبند ورزشی زنانه

مراکز خرید خاصی جهت فروش هدبند ورزشی زنانه کوهنوردی وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به آنها هد بند مناسبتان را تهیه نمایید . البته امروزه اکثر این مراکز ، وب‌سایت‌هایی جهت فروش محصولاتشان دارند که شما می توانید به راحتی با مراجعه به این وب سایت ها محصول مورد نظرتان را سفارش دهید .

عرضه هدبند ورزشی زنانه کوه نوردی

ویژگی های هدبند ورزشی زنانه مخصوص کوه نوردی

ویژگی های هدبند ورزشی زنانه مخصوص کوه نوردی

اغلب ورزشکاران ، طبیعت گردان و ماجراجویان به خاطر حجم بالای تحرکی که دارند ، ناچارند از وسیله ای جهت از بین بردن تعریقشان استفاده نمایند . هدبند وسیله ای مناسب برای این کار می باشد . هدبند ها عموماً دارای وزن بسیار کمی در حدود ۲۰ گرم می باشند . در تولید این هدبندها از مواد و متریال مناسبی استفاده شده است . چرا که این محصول به طور مستقیم با پوست در تماس می‌باشد . همچنین در تولید این محصول می بایست دارای سرعت خشک شدن بالایی باشد . طراحان مد در این زمینه هم دست به کار شده‌اند و مدل های متنوع و زیبایی با رنگ‌های گوناگون از این محصول تولید نموده و به بازار عرضه داشته اند که بتوانند نیازهای مختلف مشتریان گوناگونی که دارای سلایق گوناگون میباشند را پاسخگو باشند . از جمله رنگهایی که در تولید این محصول استفاده شده است عبارتند از  رنگ‌های خاکستری ، مشکی ، قرمز ، آبی ، صورتی ، بنفش و غیره . این هدبندها عموماً دارای عرض ۵ سانتیمتر با پهنای ۲۳ سانتی متر می باشند. جهت تولید این محصول عموماً از پارچه های پنبه ای ، پلی استر و نایلون استفاده می شود . به خاطر ویژگی Quick Dry که این محصول داراست ، یک ورزشکار که ورزشی پرتحرکی مانند تنیس را انجام می دهد ، می تواند بدون نیاز به تعویض تا پایان مسابقه از ان استفاده نماید . این محصول عموماً پس از اینکه روی پیشانی قرار می‌گیرد ، کاملاً به آن می چسبند و تکان نمی خورند . جهت این کار تعدادی دانه پلاستیکی در بخش داخلی هدبند وجود دارد که موجب به وجود آوردن یک چسبندگی شده و موجب می شود پارچه کاملا به پیشانی بچسبد و تکان نخورد .

بازار فروش هدبند ورزشی زنانه

بازار فروش هدبند ورزشی زنانه

هدبند ورزشی کوه نوردی زنانه دارای بازار فروش بسیار خوبی می باشند و مراکز بسیاری اقدام به فروش این محصول نموده اند . البته پیش تر نیز اشاره کردیم که اغلب این مراکز به دلیل گستردگی اقبال مردم به سمت خرید آنلاین ، وب سایت ها و پیج هایی را طراحی نموده اند و در آن به طور مستقیم محصولاتشان را به صورت آنلاین به فروش می رسانند و مشتریان به راحتی می توانند محصول مورد نظرشان را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند .

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *