کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

قیمت انواع مختلف دمبل کیلویی چند است؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

چند مدل مختلف دمبل در بازار موجود است؟قیمت انواع مختلف دمبل، کیلویی چند است؟
قیمت انواع مختلف دمبل کیلویی چند است؟

دمبل ها از دسته کالاهای ورزشی است که قیمت آن ها به صورت عمده برای خریدار به صرفه تر خواهد شد. شرکت تولیدی آرنیک اسپرت انواع مختلف دمبل را به صورت عمده و کیلویی به فروش می رساند.

قیمت انواع مختلف دمبل کیلویی چند است؟

چند مدل مختلف دمبل در بازار موجود است؟

در بازار های جهانی انواع مختلفی از دمبل ها وجود دارد برای مقاصد،سلیقه ها و به شکل ها و اندازه های مختلف تولید می شوند. این فاکتور به ورزشکارها و بدنسازها این امکان رو میده که برای تمرین های خود هیچگونه نگرانی از بابت کمبود نوع نداشته باشند.
برای مثال دمبل های هگز یا شش گوشه به دلیل زوایایی که دارند از غلت خوردن دمبل جلوگیری می شود و دیگه بدنساز لازم نیست وقت و انرژی خود را صرف جمع آوری آن ها کند.
از طرفی دیگر دمبل های متغیر یا قابل تنظیم وجود دارند که بیشتر جنبه استفاده در خانه را دارند و افرادی که آن ها را خریداری میکنند در اغلب مواقع برای تمرین در خانه مورد استفاده قرار می دهند. دمبل های قابل تنظیم از این قابلیت برخوردارند که بسته به قدرت یا تمرین بخصوص شخص بدنساز کم وزن یا سنگین می شوند بر عکس دمبل های ثابت که از وزنی غیر قابل تغییر برخوردارند. دمبل های دیگری از جمله دمبل های کروم یا فلزی و چدنی یا مخصوص ایروبیک هم وچود دارند که هر کدام استفاده خود را دارند زیرا برای ساختن عضلات یا چربی سوزی نیاز به تمرین های متعدد هست و با استفاده از لوازم و حرکات متفاوت می توان به این هدف رسید.

چند مدل مختلف دمبل در بازار موجود است؟

قیمت انواع مختلف دمبل، کیلویی چند است؟

عوامل زیادی بر قیمت انواع دمبل ها تاثیرگذار هستند:

  1. جنس
  2. جنس دسته
  3. روکش
  4. جنس رویه
  5. پکیچ

دمبل ها و وزنه ها جنس های مختلفی دارند از جمله چدنی، فلزی، کچی یا پلاستیکی که هرکدام بسته به استفاده و نیاز فرد خریداری می شود.
همچنین تولیدی ها برای دمبل های با رویه از جنس ها مختلفی استفاده می کنند مانند کاملا پلاستیک، دور پلاستیک، پلاستیک فشرده یا با روکش وینیل که برای تمرین های متفاوت در بدنسازی استفاده خاص خود را دارند.
دسته دمبل ها هم مانند خود وزنه ها ممکن است از روکش استفاده شده باشد یا صرفا فلزی کار شده باشد.
دمبل های متفاوت از پکیج های مختلفی هم برخوردار هستند. برای مثال دمبل های متغیر به دلیل داشتن وزنه های متعدد لازم به بسته بندی خاص خود می باشند که بر روی قیمت کلی آن تاثیر می گذارد.

قیمت انواع مختلف دمبل، کیلویی چند است؟

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *