کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

مراکز پخش عمده لباس ورزشی فوتبال

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد اولیه جهت تولید لباس ورزشی فوتبالشرکت صادراتی لباس ورزشی فوتبال

امروزه در هر شغل و شاخه خاص برای انجام هر چه بهتر فعالیت نیاز به یک سری ابزار و تجهیزات مخصوص است. ورزش امروزه یکی از پرطرفدار ترین و همگانی ترین حرفه ها است. برای انجام هرچه بهتر این ورزش توپ مخصوص و از همه مهمتر لباس مخصوص تولید شده است. مجموعه ما اقدام به عرضه انواع لباس ورزشی به مراکز پخش عمده لباس ورزشی نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

مراکز پخش عمده لباس ورزشی فوتبال

مواد اولیه جهت تولید لباس ورزشی فوتبال

مواد اولیه جهت تولید لباس ورزشی فوتبال هیچ کس نمی خواهد وقتی که فوتبال بازی می کند احساس کند که لباس او را اذیت می کند. به همین دلیل است که مواد به کار رفته در پیراهن های فوتبال بسیار سبک و بسیار نازک هستند. آن ها همچنین باید از استحکام کششی کافی برخوردار باشند تا از پارگی و ازهم گسیختگی پیراهن به راحتی در مقابل یک مانع جلوگیری شود. لباس ورزشی فوتبال با وجود اینکه مواد کمی دارد، بسیار مهندسی شده است. در یک روز بارانی، به دلیل جذب بسیار کم آب توسط این ماده نازک برخلاف پیراهن ساخته شده از پنبه که می تواند مقدار زیادی آب را جذب کند، پیراهن پلی استر (حدود 0.4٪ وزن آن) جذب می شود. هنگامی که بدن یک بازیکن داغ می شود و عرق می کند، پیراهن می تواند به خنک و خشک نگه داشتن بازیکن کمک کند. اگر عرق روی پوست بازیکن در زیر پیراهن ایجاد شود، موادی که پیراهن را تشکیل می دهند، کمک بسیار زیادی به بازیکن خواهند کرد.
این پارچه به عنوان پارچه حصیری شناخته می شود. الیاف پلیمری نزدیک به پوست، با ویژگی آبگریز و یا ضد آب بودن، آب در امتداد الیاف و با یک عمل مویرگی از پوست دور می کنند. ترکیبی از ساختار فیزیکی الیاف پلی استر و رفتار چسبنده و منسجم آب مولکول ها حالت آب گریزی خوبی به این لباس خواهند داد. با برخورداری از چگالی بالای الیاف ریز در تماس با پوست، سطح این ماده بسیار افزایش می یابد و به آن اجازه می دهد تا به سرعت آب بیشتری از پوست دور کند. آب به سطح بیرونی پیراهن منتقل می شود و در آن پراکنده می شود، جایی که می تواند پیراهن آن را به سرعت تبخیر کند. بدون شک بهترین انتخاب برای یک ورزشکار حرفه‌ای این لباس ورزشی است. این جنس الیاف مورد تایید متخصصان و پزشکان پوست می باشد و بهترین سازش را با پوست انسان دارد.

شرکت صادراتی لباس ورزشی فوتبال

شرکت صادراتی لباس ورزشی فوتبال مجموعه ما اقدام به عرضه داخل کشور و صادرات این لباس های باکیفیت به خارج از کشور ایران نموده است. شما عزیزان می توانید جهت خرید لباس ورزشی در طرح ها و کاربرد های مختلف با ما تماس بگیرید.

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *