کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

نمایندگی پخش عمده لباس ورزشی تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

لباس ورزشی پلی پروپیلن چه خصوصیاتی دارد؟شرکت صادراتی لباس ورزشی کشی

پخش عمده لباس ورزشی تهران با توجه به تنوع محصولات تولیدی طی سالهای اخیر با شیوه های نوین رونق چشمگیری داشته است. انواع محصولات جدید مانند لباس های ورزشی پروپیلن در این مرکز به عنوان نمایندگی فروش و پخش عمده با قیمت تولیدی در بازار داخلی و جهت صادرات عرضه می گردند.

نمایندگی پخش عمده لباس ورزشی تهران

لباس ورزشی پلی پروپیلن چه خصوصیاتی دارد؟

لباس ورزشی پلی پروپیلن چه خصوصیاتی دارد؟ امروزه نسل جدیدی از پوشاک و لباس های ورزشی در بازار خرید و فروش می شوند که در تولید آنها از پارچه های پلی پروپیلن استفاده شده است.

کاهش استفاده از الیاف و منابع طبیعی از یک سو و صرفه جویی در هزینه ها از سوی دیگر دو دلیل عمده و مهم برای استفاده از این پارچه ها در زمینه تولید لباس ورزشی به شمار می آیند. البته ویژگی و کیفیت لباس ورزشی پروپیلن نیز خود دلیلی بر افزایش و گستردگی تولیدات در صنعت پوشاک ورزشی است.

برخی از برندهای معروف دنیا مانند نایک و آدیداس طی ده سال اخیر روند برنامه ریز کلان خود را بر صرفه جویی در هزینه ها و استفاده از الیافی قرار داده اند که عمر مفید آنها زیاد است.
لباس های پروپیلن که خاصیت کشسانی زیادی نیز دارند با همین هدف به خط تولید وارد و امروزه سهم قابل توجه ای از بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند.

 

برخی از مهمترین خصوصیات و ویژگی های انواع لباس ورزشی پلی پروپیلن عبارتند از:

 

  1. مقاومت زیاد در برابر سایش و مناسب برای انواع رشته های ورزشی
  2. مقاومت در برابر مواد قلیایی و اسیدها که موجبات استفاده انواع شوینده ها برای شستن آنها را فراهم می آورد.
  3. جذب گرما و امکان پوشیدن این لباس ها در آب و هوای سرد
  4. عدم جذب رطوبت و عرق که موجب می شود برای تمام رشته های ورزشی مناس باشد.
  5. رنگپذیری بسیار عالی و قابلیت چاپ پذیری بالا

شرکت صادراتی لباس ورزشی کشی

شرکت صادراتی لباس ورزشی کشی

لباس های ورزشی کشی نیز در گروه الیاف مصنوعی قرار می گیرند که امکان تولید و دوخت در مدل های مختلف را برای شرکت های تولیدی فراهم می آورند. انواع پارچه پلی استر و پلی پروپیلن قابلیت کشسانی و مقاومت محیطی بالای دارند که موجب شده گزینه اول برای تولید انواع پوشاک ورزشی در بین برندهای معتبر جهانی باشند.

در بازار داخلی نیز تقاضا برای مدل های مختلف لباس ورزشی کشی زنانه و مردانه در حال گسترش است. به دنبال این امر میزان واردات و تولید پارچه های مصنوعی ورزشی افزایش یافته که کاهش قیمت و هزینه های تولیدی آنها را به همراه داشته است.
برای خرید عمده انواع این پارچه ها و سفارش دوخت لباس ورزشی اسپرت درجه یک با هدف صادرات و عرضه به بازار داخلی می توانید از طریق نمایندگان فروش این مرکز اقدام به ثبت سفارش نمایید.

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *