کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

پخش عمده شلوار اسلش مردانه در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلیل فروش عمده شلوار اسلش مردانه  و زنانهشلوار اسلش ورزشی را با چه لباسی ست کنیمپخش عمده شلوار اسلش مردانه
پخش عمده شلوار اسلش مردانه

فروش و پخش عمده شلوار اسلش مردانه با تنوع و طرح های امروزی و جوان پسندانه در تهران همچنین فروش عمده شلوار اسپرت و لگ های ورزشی مردانه که با بهترین پارچه ها و به دست ماهرترین خیاطان تولید میشود.

 

پخش عمده شلوار اسلش مردانه

 

 

جالب است بدانید با بالا گرفتن تب لباس های ورزشی، شلوارهای جین و کتان صاحب رقیب های جدیدی شده اند. فروش عمده شلوار اسلش آیتم نسبتاً جدیدی برای تولیدی های لباس ورزشی می باشد.

همچنین در چند سال اخیر به عضوی مهم و ضروری در کمد لباس بسیاری از آقایان تبدیل شده و بر عرصه مد و استایل روزمره حکمرانی می کند. کاربرد این شلوار راحت، دیگر تنها محدود به تمرینات ورزشی نیست و به لباسی مناسب برای اکثر موقعیت ها تبدیل شده است.

 

تولید عمده شلوار اسلش مردانه و زنانه و طراحی پاچه شلوار به دو صورت انجام میشود .

 

  1. *   دم پا کش که بوسیله کشی پهن انجام میشود
  2. *    دم پا ساده که از قسمت ران تا ساق پا تنگ میشود

 

دلیل فروش عمده شلوار اسلش مردانه  و زنانه

 

یکی از دلایل محبوبیت این مدل شلوار، وجود ترندهای ورزشی مختلف در دنیای مد است. بعد از ظهور این ترندهای جذاب، شلوار اسلش دیگر تنها یک شلوار ورزشی راحت و یا ارزان قیمت نیست؛ بلکه شلواری است که در صورت ست شدن با  لباس های مناسب، بسیار هم مدرن و جذاب خواهد بود.

این محصول در ابتدابه عنوان یک شلوار ورزشی اسپرتی تولید میشد. اما امروزه شلوار اسلش را میتوان با تیشرت و کاپشن ، سویشرت و هودی و … ست کرده و در پیاده روی های روزانه نیز به طوری زیادی استفاده شود.

 

پخش عمده شلوار اسلش مردانه

 

شلوار اسلش ورزشی را با چه لباسی ست کنیم

 

          *  ست کردن با سویشرت

 

پخش عمده شلوار اسلش مردانه

 

این ست می تواند یک ترکیب کاملاً شیک برای استایل روزمره شما باشد. با وجود ترندهای ورزشی جذاب، چنین ترکیب هایی می توانند بیش از پیش برای استایل روزمره مورد استفاده قرار گیرند. برای اینکه ظاهرتان آراسته تر شود، می توانید از کتانی ها و بوت های شیک در کنار شلوارتان استفاده کنید.

 

 *ست کردن با تیشرت ورزشی

 

پخش عمده شلوار اسلش مردانه

 

هدف از پوشیدن این شلوار، راحتی و غیررسمی بودن آن است. با ست کردن این شلوار به همراه تیشرت ورزشی ، به این هدف جامه ی عمل می پوشانید. فقط حواستان باشد که تیشرت تان کاملاً اندازه اندام تان بوده و دمپای شلوارتان تا روی مچ پا، یا کمی بالاتر، از آن باشد. این کار باعث می شود ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید.

 

*ست کردن باسویشرت ورزشی

 

پخش عمده شلوار اسلش مردانه

 

ترکیب شلوار اسلش با سویشرت ورزشی، حال و هوای فوق العاده اسپورتی دارد؛ برای درخشیدن بیشتر با این استایل در باشگاه و هنگام ورزش، از کتانی های ورزشی و کلاه کپ استفاده کنید.

 

*ست کردن با پلیور کلاه دار

 

پخش عمده شلوار اسلش مردانه

این روزها ترکیب پلیور کلاه دار یا هودی، با شلوار اسلش گزینه غیررسمی مناسبی است. از این استایل می توان در موقعیت های مختلف روزمره مثل پیاده روی ، رفتن به خرید یا کافی شاپ استفاده کرد.

 

*ست کردن با تیشرت پولو

 

پخش عمده انواع شلوار اسلش مردانه

 

تیشرت پولو هم مثل شلوار اسلش آیتمی جذاب با حال و هوای ورزشی است. برای داشتن ظاهری غیررسمی با این تیشرت، از شلوار اسلش نرم و سبک استفاده کنید. اگر می خواهید کمی رسمی تر باشید، بهتر است جنس شلوارتان کمی ضخیم تر باشد. اگر رنگ شلوارتان ساده است، سعی کنید از تیشرت طرح دار استفاده کنید. طرح تیشرت باعث می شود بلوز و شلوارتان بهتر با هم ترکیب شوند.

 

پخش عمده شلوار اسلش مردانه

 

ما در شرکت آرنیک اسپرت با استفاده از پارچه های اصل و اورجینال و با کیفیتی بالا و مطابق با مد روز دنیا شلوارهای اسلش را طراحی و تولید می کنیم.

در این مجموعه ما تمام محصولات خود رو ضمانت کرده تا با خیالی راحت بتوانید بتوانید خرید خود را انجام دهید.

برای گرفتن مشاوره جهت خرید انواع پوشاک ورزشی مردانه ، زنانه و بچه گانه میتوانید با بخش پشتیبانی فروش شرکت آرنیک اسپرت تماس گرفته تا شما را برای خریدی مطمئن و رضایت بخش راهنمایی نمایند.

همچنین برای اطلاع از آخرین مدل های محصولات میتوانید ما را در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید.

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *