کانال تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت تولیدی لباس ورزشی آرنیک اسپرت

بهترین سوتین ورزشی مناسب بدنسازی

آنچه در این مقاله می خوانید...

1 -اهمیت پوشیدن لباس زیرمناسب در ورزش2- سوتین مناسب ورزش بدنسازی چه ویژگی هایی دارد؟3-مزایای استفاده از سوتین ورزشی4-همه چیز در مورد سایز بندی نیم تنه ورزشی5_مدل های مختلف نیم تنه ورزشی6_نیم تنه ورزشی مردانه
سوتین ورزشی مناسب بدنسازی

شمایی که این مطلب را می‌خوانید میخواهید بدانید که چه سوتین ورزشی مناسب بدنسازی میباشد.حال با ما باشید تا توضیح مفصلی در مورد نیم تنه ورزشی ارائه دهیم.

 

1 -اهمیت پوشیدن لباس زیرمناسب در ورزش

در هنگام ورزش های پر تحرک و هوازی، بانوان نیاز به یک نیم تنه ورزشی سفت و محکم دارند تا سینه ها را در جای خود سفت نگه داشته و از بالا و پایین شدن انها جلوگیری کند . به خصوص هنگام دویدن بر روی تردمیل و یا طناب زدن و حتی هنگام پروانه زدن و… این موضوع اصلا برای بانوان خوشایند نیست که هنگام پرش به بالا و پایین سینه ها به صورت آزاد باشند زیرا موجب درد خفیف در این ناحیه میشود.

ضمنا گفتنی است چنانچه مغازه دار هستید و یا باشگاه ورزشی دارید مجموعه آرنیک اسپرت تولید و فروش عمده نیم تنه ورزشی زنانه دارد و همه روزه ارسال به سراسر کشور دارد.

سوتین ورزشی مناسب بدنسازی

2- سوتین مناسب ورزش بدنسازی چه ویژگی هایی دارد؟

این نوع از لباس زیر باید بدون جک بوده و علاوه بر اینکه کشی باشد باید قابلیت ارتجاعی نیز داشته باشد .یعنی بعد از هر با استفاده و کشیده شدن روی بدن به حالت اولیه خود برگردد . البته این نوع پارچه دارای قیمت بالاتری بوده و برای خرید یک سوتین ورزشی باکیفیت نباید به ارزان سرا ها سر بزنید

پارچه های باکیفیت به کار رفته در نیم تنه ورزشی بافت خاص و تخصصی دارد تا تعریق را جذب و به بیرون از بدن هدایت کند .پارچه های نخی برای این نوع از پوشاک ورزشی اصلا توصیه نمیشود زیرا تعریق بدن هنگام ورزش را در تار و پود پارچه نگه میدارد و باعث بیماری پوستی و قارچی میشود .

سوتین مناسب ورزش

لباس زیر ورزشی در دو نوع کاپدار و بدون کاپ در بازار موجود میباشد . که نوع پاپدار آن بیشتر توصیه میشود زیرا کاپ آن که بسیار نرم بوده به صورت نیم دایره میباشد و سینه را کامل در برمیگیرد و مانع هر گونه حرکت به سمت بالا و پایین میشود در مقابل نوع بدون کاپ آن نیم تنه ارزان قیمت بوده که مورد پسند تعداد کمی از بانوان مییباشد.

از ویژگی های بارز سوتین ورزشی در مقایسه با سوتین های مجلسی و روز مره بدون قزن بودن آنهاست زیرا فلز با تعریق امکان دارد واکنش نشان دهد و بروز حساسیت کند،و یا حتی حین ورزش کردن بصورت خوابیده در بدن فرو برود ،به صورت کلی نیم تنه ورزشی باید بدون هر گونه شی فلزی و جسم سخت باشد.

سوتین ورزشی مناسب بدنسازی

 

3-مزایای استفاده از سوتین ورزشی

بافت این قسمت از بدن از چربی بوده و در حین تعریق چربی سوزی در این ناحیه طبیعی است ، استفاده از یک نیم تنه ورزشی مناسب باعث فرم گیری بهتر و رو به بالا بودن و جلوگیری از افتادگی سینه ها میشود .گفتنی است هر نیم تنه ورزشی همچین کارایی و قابلتی را برخوردار نمیباشد و حتما از فروشگاه هایی که بصورت تخصصی در پوشاک ورزشی فعالیت دارند خرید کنید .

نیم تنه مناسب ورزش

همچنین خانم هایی که موهای بلند دارند هنگام طناب زدن موهایشان به طتناب گیر میکند و طناب زدن را برایشان سخت میکند یا موهایشان با چشم برخورد میکند برای این مشکل میتوان از نیم تنه های کلاه دار استفاده کرد و هنگام زدن کلاه را کامل بر روی سر گذاشته و به راحتی طناب زد.

4-همه چیز در مورد سایز بندی نیم تنه ورزشی

در سوتین های مجلسی و فانتزی اندازه کاپ انها و دور پهلو و یا به اصلاح کش دو کمر آنها با افزایش سایز زیاد میشود . و قسمت بند سرشانه دارای قتبلیت تنظیم سایز میباشد

در انواع نیم تنه های ورزشی کاپ آنها فری سایز بوده و تنها در کش دو کمر و حلقه زیر بغل و بند سرشانه تغییر سایز میدهد

سایزبندی نیم تنه ورزشی

5_مدل های مختلف نیم تنه ورزشی

ساده ترین نوع آن مدل حلقه ای بوده که در عکس زیر مشاهده میکنید . این مدل هم بصورت کاپدار میتوانید استفاده کنید و هم کاپ آن را جدا کرده و استفاده کنید .

فروش عمده نیم تنه ورزشی

مدل بعدی که تلفقی است پشت قهرمانی نام دارد از جلو همانند مدل بالایی میباشد، ولی بند های پشت آن بصورت ضربدر قابل مشاهده است .

تولیدی نیم تنه ورزشی

از مدل های جدید میتوان بندی هارا نام برد که تنوع بسیار بالایی دارند و این بند ها هم پشت نیم تنه بکار میروند هم جلوی نیم تنه

فروش عمده نیم تنه فانتزی

ضمنا مدل های بندی فقط بندی نازک نیستند بلکه بندی ضخیم نیز در بازار موجود میباشد.

فروش عمده نیم تنه ورزشی

 

6_نیم تنه ورزشی مردانه

با شنیدن نیم تنه مردانه شاید تعجب کنید که آقایون هم مگه از نیم تنه استفاده میکنند ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله آقایون نیز از نیم تنه مردانه استفاده میکنند

اما این نیم تنه های مردانه مناسب چه کسانی است ؟

برخی از افراد به طور مادرزاد دارای چاقی و اضافه وزن هستند و یا با پرخوری و رعایت نکردن رژیم غذایی، وزن بالا رفته و به همان میزان قسمت بالاتنه نیز رشد میکند.

نیم تنه ورزشی مردانه

و برخی با وجود وزن کم دچار عارضه ژنیکوماستی هستند . عارضه ایست که سینه های مردان در آن بیش از اندازه رشد میکند . بیشترین رشد سینه ها در مردان در دوران بلوغ و در پیری رخ میدهد که دلایل مختلف علمی زیادی دارد که در این مطلب به آن نمیپردازیم.

آقایون با این مشخصه هنگام بازی کردن فوتبال و یا والیبال و هر نوع ورزشی که در آن تحرک داشته باشد باید از نیم تنه مردانه که کشی میباشد و بسیار چسبان است استفاده کنند تا ناراحتی در حین بازی حس نکنند و به ذمرور باعث کنترل رشد و حتی کوچیک شدن آنها شود .

در این مطلب سعی کردیم تمام نکات مربوط به نیم تنه را بیان کنیم امیدواریم برای شما مفید باشد.

 

arniksport

 

برای دیدن محصولات به پیج ما در اینستگرام مراجعه کنید.

 

تولیدی لباس ورزشی اینستاگرام

2

2 پاسخ به “بهترین سوتین ورزشی مناسب بدنسازی”

  1. دورد بر شما
    ممنون از محتوای خوبتون
    اگر در مورد قیمت هم صحبت کنید و رنج قیمتی هم بگید عالی میشه . اینکه شما که تولیدی لباس ورزشی هستید ما از کجا سوتین ورزشی بخریم که هم قیمت خوبی داشته باشه و هم جنس خوب

    • درود بر شما

      ممنونم سلامت باشید برای خرید تک میتوانید با ادمین پیام بدید تا چندیدن مشتری که از ما بصورت عده سوتین ورزشی میخرن به شما معرفی کنن تا شما ازشون خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *